Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei godtfolk😁

jeg vurderer å gjøre en investering i en leilighet i bergen, der jeg bet.10%

ved signereing, venter ca 2,5 år mens den blir bygd, og selger ca 3 mnd før den er klar, slik at vedkommende på bet.direkte de 90% til utbygger. dette er visst vanlig blant investorer. noen som har erfaring? har jo nerver for at jeg ikke får solgt, men har en plan b om at jeg kjøper den selv og bor der hvis jeg ikke får solgt videre. dumt eller fornuftig investering? har ca 450 000 i ek, til minimal rente i banken

Anonymkode: e3f4a...7b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig vanskelig å si. Det kommer helt an på hvordan prisene i boligmarkedet utvikler seg på de 2,5 årene, og hvor mange boliger som bygges.

Har du troa på boligmarkedet, så vil jeg si at det er mindre styr å investere i aksjene til et av boligselskapene som er på børsen. F.eks. Solon eller Selvaag.

AnonymBruker
Skrevet

jeg er jo redd for å gå på en smell-skal innrømme det😁

samtidig har jeg null peiling på aksjer😬

Anonymkode: e3f4a...7b4

AnonymBruker
Skrevet

Har du veldig troen på bolig markedet så kjør på, men ville vel funnet en billig aksje på børsen og kastet det inn der istedenfor. Bolig markedet kan gå ned, og forbli nede i endel 10år, vil vel si det er på all time high, og komme opp igjen der etter en nedgang kan ta mange Herrens år.

Anonymkode: 76d77...224

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...