Gå til innhold

Minken Fosheim er død

Anbefalte innlegg

Gjest Ingrid78
Skrevet

Trist. Både hun og broren døde så alt for unge!

AnonymBruker
Skrevet

Et fantastisk menneske, skuespiller og formidler har gått ut av tiden, altfor tidlig. 

Dypt savnet. 

Anonymkode: dd963...c8a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Husker hun fasinerte meg på barne tv back in the days. Det var liksom noe annerledes med henne, og hun også Virket så blid og engasjert. Takk for alt.

Endret av Gent82
  • Liker 1
Skrevet

:sukk: Dette var ordentlig triste nyheter, men er tiden inne så er den det.
                   Takk for gode kunstneriske opplevelser og god reise videre. 

Gjest Ingrid78
Skrevet
11 minutter siden, Gent82 skrev:

Husker hun fasinerte meg på barne tv back in the days. Det var liksom noe annerledes med henne, og hun også Virket så blid og engasjert. Takk for alt.

Jeg har alltid likt å lese bøkene selv. Likte ikke å bli lest for etter jeg lærte å lese. Men god bok likte jeg. Det bergtok meg like mye hver gang. Kan enda høre stemmen inni meg når jeg tenker tilbake

Skrevet
3 minutter siden, Ingrid78 skrev:

Jeg har alltid likt å lese bøkene selv. Likte ikke å bli lest for etter jeg lærte å lese. Men god bok likte jeg. Det bergtok meg like mye hver gang. Kan enda høre stemmen inni meg når jeg tenker tilbake

Helt enig. Satt hypnotisert og så på :-) Og stemmen og smilet og de lure øynene :-)

• Liker 2
Skrevet

Hun var svært spesiell. Jeg ble oppriktig lei meg da jeg leste det,har liksom vokst opp med henne på skjermen .

Håper hun er på et bedre sted nå. ❤

AnonymBruker
Skrevet

Husker henne så godt fra Eventyret om Mozart, som jeg hadde på CD og hørte på «hele tiden» som barn. 

Hvil i fred.

Anonymkode: 1227d...c37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner henne aller best fra Karl og Co, så trist :( 

Anonymkode: 0c38f...38f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...