Gå til innhold

Hunden bjeffer på naboen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hunden bjeffer alltid på en bestemt nabo, mens andre naboer er hun helt nøytral til, noen som vet hva årsaken kan være?

Anonymkode: d4dc2...455

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hunder liker noen mennesker bedre enn andre. Kanskje denne naboen sender ut lite hundevennlige vibber

Anonymkode: 3861f...b02

Skrevet

Kanskje den naboen oppfører seg truende eller mistenkelig (slik hunden oppfatter det)? 

Nå spekulerer jeg veldig da, men kan naboen ha gjort hunden noe når den har stått alene ute?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Kanskje den naboen oppfører seg truende eller mistenkelig (slik hunden oppfatter det)? 

Nå spekulerer jeg veldig da, men kan naboen ha gjort hunden noe når den har stått alene ute?

Nei, hun bjeffet første gangen hun så naboen, og hun står aldri ute alene uten tilsyn, hun er bare halvvoksen.

Skrevet

Stol på hunden😏

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hunder liker noen mennesker bedre enn andre. Kanskje denne naboen sender ut lite hundevennlige vibber

Anonymkode: 3861f...b02

Denne naboen er fra Bosnia og muslim, kan det være det? For muslimer liker jo ikke hunder.

Skrevet

Klok hund

Gjest -Willow
Skrevet

Det kan jo være at hunden ikke ble godt nok sosialisert med mennesker som ligner naboen din? Noen hunder kan for eksempel være skeptiske til menn kanskje fordi de har en enslig, kvinnelig eier som ikke omgås dem så mye. Så har du hunder som syns mennesker med hatter er fæle, folk som går rart eller snakker annerledes osv. 

Så kan det jo også hende at naboen din ikke er så snill og at hunden din merker det. Jeg har selv opplevd noen ganger at hunder har reagert veldig negativt til en person, hvor dette da har vært ulikt dem. Det er også noen ganger at jeg selv kan merke at mennesker jeg er i nærheten av sender dårlige vibber. Hunder, som har så mye bedre sanser enn oss, må da hvert fall merke slikt kjemperaskt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...