AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #1 Skrevet 7. juni 2018 Har noen innebygde skap i gangen og på soverommet. Jeg har ikke mulighet å feste noen form for lås eller rett og slett spikre disse igjen (de er aldri i bruk), men skulle gjerne gjort det umulig for små barn og katter å åpne dørene. Det er sånne 90-tals magnetdører som man bare skrubber igjen, men det er også veldig enkelt for noen med små fingre eller små labber å lirke opp igjen. Minsten har lagt igjen mat inn i skapene et par ganger nå, og katta driver å åpner dørene om natta for å legge seg til. Har litt liten leilighet, så det å sette noe foran dørene blir for upraktisk. Får egentlig ikke gjort noe særlig med det siden jeg leier. Noen som har et bra forslag? 🤔 Anonymkode: e95fe...bfe
Catliner Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 (endret) barnesikring.. billig fra ebay. Søk dette på ebay: Protect Freezer Toddler Cupboard Child Drawer For Baby Lock Fridge Safety Door Endret 7. juni 2018 av Catliner
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Hvis dørene har håndtak mot hverandre kan du binde sammen håndtakene. Hvis ikke kan du ta et kosteskaft og legge det oppå håndtakene og feste et par steder med litt hyssing, skolisse el. Anonymkode: d5e8e...f60
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Til håndtakene på skapet (hvis det er håndtak på de): https://www.babybanden.no/products/babydan-ls-til-doble-drer?gclid=EAIaIQobChMI1PT--5rB2wIVy4KyCh0CYwffEAQYASABEgIt3_D_BwE&gclsrc=aw.ds Har du mulighet til å montere noe slikt på innsiden av skapdørene? https://www.apotek1.no/produkter/dermica-baby-skap--og-skuffesperre-1stk-937571p?gclid=EAIaIQobChMI1PT--5rB2wIVy4KyCh0CYwffEAQYBSABEgKOlfD_BwE Anonymkode: 6bb63...15c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Får egentlig ikke gjort noe særlig med det siden jeg leier. Du kan spørre husverten om du får lov til å montere barnesikring på innsiden av skapdørene Anonymkode: 6bb63...15c
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Hvordan ser skapdørhåndtakene ut? Anonymkode: 6bb63...15c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå