Gå til innhold

Noen som har vert på den mye butikken Iceland?

lillemy02

Anbefalte innlegg

Ja tittelen sier vel det meste, har dere vert der? Hva slags utvalg er det? Hvordan smakte det? Og ikke minst hvor er den butikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De har vel basisvarer som alle andre dagligvarer, + noen unike for sin egen virksomhet.

Leste den første butikken og kanskje eneste de har i Norge til nå ligger i Asker i Akershus kommune.

Anonymkode: d82f0...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har vel basisvarer som alle andre dagligvarer, + noen unike for sin egen virksomhet.

Leste den første butikken og kanskje eneste de har i Norge til nå ligger i Asker i Akershus kommune fylke.

Sånn.  

Iceland-butikk nr. 2 ble vel forresten åpnet i Larvik i går, onsdag 6. juni?  

Anonymkode: 4f1b9...b85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jepp.

Virker som de satser på landlige områder.

Hvorfor ikke bare innta Oslo S med en gang og få en million besøkende dagen uavhengig av hvor kjent/ukjent de er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jeg handla mye der i Storbrittania. De fokuserer vel på frysevarer i større mengder der? Lite fersk kjøtt og sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor i Larvik og har vært på den som åpnet der idag.
Lokalet er lite, alt er hovedsaklig frysevarer, alle "ferskvarer" er gilde/prior/typisknorsk til samme pris du får det andre steder.

Det som var av interesse for meg der var fisk, og det er jo gøy å se andre variasjoner enn bare torsk og sei liksom, men prisene er ikke noe billigere av den grunn og innpakning gjør at man ikke får sett kvaliteten (eller ordentlig størrelse) på det man kjøper. Og jeg vil SE hva jeg kjøper før jeg bruker penger på det.

Alt av produktvarer som kommer fra Iceland-kjeden står på engelsk. Et irritasjonsmoment uten like ettersom vi er i.. du vet.. Norge, og det er ikke alltid man husker nøyaktig hva oversettelsen er.

jeg gir den karakter: Meh...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Emmelise skrev:

Lokalet er lite, alt er hovedsaklig frysevarer, alle "ferskvarer" er gilde/prior/typisknorsk til samme pris du får det andre steder.

Det som var av interesse for meg der var fisk, og det er jo gøy å se andre variasjoner enn bare torsk og sei liksom, men prisene er ikke noe billigere av den grunn og innpakning gjør at man ikke får sett kvaliteten (eller ordentlig størrelse) på det man kjøper. Og jeg vil SE hva jeg kjøper før jeg bruker penger på det.

Alt av produktvarer som kommer fra Iceland-kjeden står på engelsk. Et irritasjonsmoment uten like ettersom vi er i.. du vet.. Norge, og det er ikke alltid man husker nøyaktig hva oversettelsen er.

Takk, da sparte du oss for turen over fylkesgrensa. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i dag, i Asker. En god del ferdigretter vi ikke har her, og noe frossenfisk, deriblant tunfisk. En del vegetarmat. Det meste var dyrt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 7.6.2018 den 13.22, Winza skrev:

Hvis den kommer til Ålesund så blir det å ta en tur innom

Horre steikje, ein møring.

Anonymkode: e4303...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
9 timer siden, Emmelise skrev:

Hvor i Larvik er den? Tenkte ta en tur,bor ikke så langt unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trynefaktor skrev:

Hvor i Larvik er den? Tenkte ta en tur,bor ikke så langt unna

Den er ved siden av Coop Prix på Hovland rett ved Hedrum Ungdomsskole. I de gamle lokalene til Evas Brukthandel 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trynefaktor
1 minutt siden, Emmelise skrev:

Den er ved siden av Coop Prix på Hovland rett ved Hedrum Ungdomsskole. I de gamle lokalene til Evas Brukthandel 😄

Oi,da bør jeg virkelig ta turen! Hadde de mye godteri der😍?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Trynefaktor skrev:

Oi,da bør jeg virkelig ta turen! Hadde de mye godteri der😍?

Det var en frysedisk til is der, som så helt grei ut. Er det virkelig meningen at en bitteliten boks med Haagen Dazs skal koste over 50 kr?
Jeg skimmet snackshylla på avstand. Mener å huske det var samme du får alle andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, Emmelise skrev:

Det var en frysedisk til is der, som så helt grei ut. Er det virkelig meningen at en bitteliten boks med Haagen Dazs skal koste over 50 kr?
Jeg skimmet snackshylla på avstand. Mener å huske det var samme du får alle andre steder.

En vanlig 500 ml boks med Haagen Dazs ligger rundt 60-70 kr 😛 

Noen som vet om man finner butikken i nærheten av Oslo? 

Anonymkode: 8fd25...5ee

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En vanlig 500 ml boks med Haagen Dazs ligger rundt 60-70 kr 😛 

Noen som vet om man finner butikken i nærheten av Oslo? 

Anonymkode: 8fd25...5ee

De har en i asker om det ikke er for langt unna. 

Anonymkode: 87500...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
11 timer siden, Emmelise skrev:

De boksene er svindyre overalt,tror jeg.

Men kjedelig om utvalget var dårlig 😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Selger de britiske/utenlandske meieriprodukter som f.eks double cream, Clotted cream osv.....?

Anonymkode: cada8...a02

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...