Alvildeivf Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 (endret) Jeg har dag to med helt rosa utflod. Testedag er i morgen og er da 16 Dpo. Som regel på dag to med spotting får jeg store mensen smerter, ømme og veldig hovne pupper.. pluss ferskt blod. Ingen av disse symptomene har kommet enda, bortsett fra denne rosa utfloden, jeg har testet negativ på graviditetstester til nå. jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å våkne i natt med skikkelig mensen og mensen smerter 😳😅 noen som har opplevd dette, men likevel vært preggers ? (Jeg må legge til at mine sykluser er all over the place og varierer mellom 19-60 dager. Denne er på rundt 40 tror jeg) Endret 6. juni 2018 av Alvildeivf
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #2 Skrevet 7. juni 2018 Er det ivf? Burde nok fått positiv ved 15 dpo da, dessverre 😔 Er det ikke ivf kan det jo hende hvis du hadde senere el enn du tror Anonymkode: 434d5...1b1 1
Alvildeivf Skrevet 7. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det ivf? Burde nok fått positiv ved 15 dpo da, dessverre 😔 Er det ikke ivf kan det jo hende hvis du hadde senere el enn du tror Anonymkode: 434d5...1b1 Tante rød kom for fullt i dag, skulle ha Ivf. Men siden hormoner ikke har innvirkning på meg er vi nødt til å inseminere i naturlig syklus, hvis ikke blir det mye styr for å kun få ut ett egg 😳
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 1 hour ago, Alvildeivf said: Tante rød kom for fullt i dag, skulle ha Ivf. Men siden hormoner ikke har innvirkning på meg er vi nødt til å inseminere i naturlig syklus, hvis ikke blir det mye styr for å kun få ut ett egg 😳 Så kjedelig! Håper det ordner seg snart Anonymkode: 434d5...1b1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå