Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg har vært arbeidsledig i noen år. Det har resultert til flere små forbrukslån(innkasso). 
Nå har vi flyttet og jeg fikk endelig en fulltidsjobb, 100%.

Jeg lurer på om noen vet litt mer enn meg om refinansiering av lån UTEN sikkerhet. 
Hvilken bank kan gi meg et slikt lån når jeg har flere betalingsanmerkniger fra før? Kan det få konsekvenser til fremtids boliglån (om 3år for eksempel)?

Jeg ønsker å låne ca.100 000kr. Og betale det på max 2år. Om noen lurer så har jeg ingen familie her som kan ta opp lånet for meg, har ingenting å pante heller.

Takk på forhånd

Anonymkode: 5789f...ac2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Yabank eller Bluestep går det an å søke lån uten sikkerhet sier de i reklamen i hvert fall. 

Anonymkode: f9bae...e61

AnonymBruker
Skrevet

Om du har betalingsanmerkninger vil de aller fleste kreve sikkerhet i for eksempel bolig. 
Bluestep gir ut lån om man har betalingsanmerking, dersom man kan stille med sikkerhet. 

Det er neppe noen seriøse banker som vil gi lån til noen som har både flere betalingsanmerkninger og ingen sikkerhet. 

Anonymkode: 1899f...286

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

yaBank gir ikke lån til personer med betalingsanmerkninger. Bluestep gir ikke lån til personer med betalingsanmerkninger uten sikkerhet i bolig.

Du finner nok ingen bank som er villig til å låne ut penger til en person med betalingsanmerkninger uten sikkerhet. 

Anonymkode: 02746...9b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...