Gå til innhold

Tiltrukket av en i kollektivet - Hjelp!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

For omtrent en måned siden flyttet det inn en ny fyr i kollektivet der jeg bor...
Jeg kan ikke si at jeg kjenner han så supergodt enda, men føler vi har en fin tone. Vi ble sittende å prate her en kveld, og da fortalte han meg at han likte meg skikkelig godt og at han var tiltrukket av meg. Jeg kan jo selvsagt ikke vite helt sikkert hva han mente med det, men hvorfor si noe sånt til meg?

Jeg er helt desperat etter nærhet og tenker at jeg har lyst til å ha sex med han. Men jeg kan ikke det! Hovedproblemet er at han har kjæreste, har ikke møtt henne enda, aner ikke hvordan forholdet deres er, men ja, han er opptatt. 

Hva gjør jeg? Jeg synes han virker noe flørtende, vi ler mye sammen, og hadde han prøvd seg, så hadde jeg nok ikke vært vond å be. 

Anonymkode: 92a43...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hold deg unna.

Anonymkode: 9bc87...b0e

Vel, ja..., men vi ser jo hverandre hver dag. Og jeg har jo lyst til at vi skulle kunne være venner. I utgangspunktet er vi et veldig sammensveisa kollektiv, og da vil vi jo omgås mye. 

Jeg klarer ikke slutte å tenke på han. 

Anonymkode: 92a43...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så så fort du får litt oppmerksomhet så mister du alle skrupler og moraler og er villig til å være med å legge opp til og bidra til utroskap? Eier du ikke selvrespekt? Eller folkeskikk og empati?
Hva ville du følt om det var en du elsket over alt på jord og hadde gitt hjertet ditt til etter å jobbet masse med å kunne stole på menn igjen pga tidligere knust hjerte og til slutt fant en du elsket igjen , og han flyttet inn i kollektiv for å spare penger så dere kunne kjøpe leilighet sammen senere mens du studerte i en annen by eller bodde med egne venner, og det var en søt jente der som han falt for og var utro med?
Er lov å tenke på medmenneskene rundt seg også og ikke bare seg selv. Nærhet kan du få fra hundrevis av andre menn så ikke velg å sug til deg det fra en som har kjæreste!

Anonymkode: 5c274...16e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...