AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Hei Har vært medlem av bokklubben Krim og Spenning i mange år. For noen år siden begynte man å få medlemsbladet på nett, via mail, også avbestille/bestille hovedboken via din egen side på nett. Jeg har bestilt noen (ikke avbestilt hovedbøkene), men det siste året så har jeg fått noen bøker tilsendt (hovedbøker) som jeg ikke kan huske å ha fått noe mail om, ei heller kan se å ha fått noen mail på. Jeg avbestilte nylig en bok (noen dager siden), og nå var en hovedbok på vei til meg.... Samme skjedde forrige måned også, så fikk en bok jeg ikke ønsker å ha. Kan ikke se å ha fått noe mail om den boken. Jeg skjønner ikke dette? Noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 8811c...92d
Gjest nediugennivK Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Har jobbet med lignende bokklubb. Som oftest så er det rett og slett kunden som er for seint ute med å avbestille, da disse bøkene kommer fryktelig ofte. Har kun sittet på den siden av bordet, aldri vært medlem selv.
282_NaughtySpark Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 (endret) Vet du, det var godt du sa, for jeg fikk også mail i dag om at hovedboken var sendt til meg, en jeg ikke kan huske å ha fått beskjed om, og i tillegg vet jeg at det ikke er spesielt lenge siden sist jeg avbestilte en hovedbok, så dette fikk meg til å lure..! Men jeg har tidligere glemt av og vært for sen med å avbestille hovedbøker, så det har hendt, men denne gangen stusset jeg litt. Edit: Dette gjelder forresten også Bokklubben Krim og Spenning og boken "En Sang for Druknede Sjeler" Endret 6. juni 2018 av 282_NaughtySpark Tillegg 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #4 Skrevet 6. juni 2018 I Bokklubben nye bøker (tror det var den) var det noe krøll for en måned eller to siden. Mange medlemmer hadde ikke fått melding om hovedbok, så det kom en ekstra mail med utvidet frist for avbestilling. Dette var en engangsforeteelse. Anonymkode: 2e711...0f4
curiosity Skrevet 6. juni 2018 #5 Skrevet 6. juni 2018 (endret) Sjekk spamfilteret. Flere av mailene jeg har fått om hovedbøker har havnet i spam-mappa. Sjekker appen med jevne mellomrom nå for å være helt sikker på at jeg evt får avbestilt Endret 6. juni 2018 av curiosity 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 Vil anbefale deg å laste med appen. Gjør det til en vane å sjekke en gang i ula om det er kommet en ny hovedbpk og avbestill evt med en gang du ser den. Det er vel hver 3 uke det kommer ny bok men om du har lett for å glemme er det greit å sjekke f.eks hver søndags kveld Anonymkode: 01f8b...a37
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 Synes det var litt søtt at folk er medlem av bokklubber fortsatt. Selv trives jeg med å gå i bokhandelen og titte! Anonymkode: 1e9df...9c1 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #8 Skrevet 6. juni 2018 I Bestselgerklubben, sender de ut bøker med veldig korte intervaller. De har MYE oftere hovedbøker enn det de sender ut medlemsblad med hovedbøker. Ca 2-3 uker mellom hver avbestilling.... De svarer heller ikke på henvendelser (har sendt 3-4 stykk...) De tjener GROVT på passive medlemmer som glemmer å følge med hele tiden, men som MÅ stå som medlem fordi de godtok et tilbud og en drittradio (som er pakket bort), fordi de ble oppringt og tilbudet var så jævlig bra! Anonymkode: facf8...5ab
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #9 Skrevet 7. juni 2018 I tillegg er jo disse bøkene relativt nylig utkommet, og derfor blir prisene skrudd opp en god del. Dersom noen virkelig er interessert i noen av disse bøkene, så kan det lønne seg å vente ett par måneder. Eller ett års tid, da har bøkene sannsynligvis en litt lavere pris... Anonymkode: 38006...013
Pysa Skrevet 7. juni 2018 #10 Skrevet 7. juni 2018 Lurer på det samme. Bokklubben Nye Bøker sender meg bøker jeg ikke har fått melding om.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #11 Skrevet 7. juni 2018 2 timer siden, Pysa skrev: Lurer på det samme. Bokklubben Nye Bøker sender meg bøker jeg ikke har fått melding om. Kan du ikke bare sende dem tilbake, uten å betale for dem ? Anonymkode: 38006...013
Pysa Skrevet 7. juni 2018 #12 Skrevet 7. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke bare sende dem tilbake, uten å betale for dem ? Anonymkode: 38006...013 Da får jeg regning på porto senere. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #13 Skrevet 7. juni 2018 12 hours ago, AnonymBruker said: Synes det var litt søtt at folk er medlem av bokklubber fortsatt. Selv trives jeg med å gå i bokhandelen og titte! Anonymkode: 1e9df...9c1 Gidder ikke kjøre halvannen time for å titte i bokhandel. Anonymkode: 5dbc8...2d2
Hactar Skrevet 7. juni 2018 #14 Skrevet 7. juni 2018 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes det var litt søtt at folk er medlem av bokklubber fortsatt. Selv trives jeg med å gå i bokhandelen og titte! Anonymkode: 1e9df...9c1 Synes det var litt søtt at folk går i bokhandelen og titter fortsatt. Selv trives jeg med å laste ned ebøker. Men det hjelper jo ikke TS. Endret 7. juni 2018 av Hactar 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #15 Skrevet 7. juni 2018 Jeg er medlem av tre slike bokklubber, og har ikke opplevd det. Jeg sjekker søppelposten da, for noe havner der. Har aldri fått én eneste hovedbok i posten, siden jeg alltid avbestiller med én gang jeg får mail eller medlemsblad. Anonymkode: c95ab...7ec
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #16 Skrevet 9. juni 2018 På 6.6.2018 den 22.25, AnonymBruker skrev: Hei Har vært medlem av bokklubben Krim og Spenning i mange år. For noen år siden begynte man å få medlemsbladet på nett, via mail, også avbestille/bestille hovedboken via din egen side på nett. Jeg har bestilt noen (ikke avbestilt hovedbøkene), men det siste året så har jeg fått noen bøker tilsendt (hovedbøker) som jeg ikke kan huske å ha fått noe mail om, ei heller kan se å ha fått noen mail på. Jeg avbestilte nylig en bok (noen dager siden), og nå var en hovedbok på vei til meg.... Samme skjedde forrige måned også, så fikk en bok jeg ikke ønsker å ha. Kan ikke se å ha fått noe mail om den boken. Jeg skjønner ikke dette? Noen med lignende erfaringer? Anonymkode: 8811c...92d Er alltid selv ute og avbestiller i tid, får alle på e-post osv, plutselig fikk jeg en bok tilsendt som det ikke stod noe om, det skjer vel en glipp i systemet som det gjør. Ringte og klaget, fikk spandert returen. Anonymkode: b1738...493
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2018 #17 Skrevet 9. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er alltid selv ute og avbestiller i tid, får alle på e-post osv, plutselig fikk jeg en bok tilsendt som det ikke stod noe om, det skjer vel en glipp i systemet som det gjør. Ringte og klaget, fikk spandert returen. Anonymkode: b1738...493 Det skjedde forresten den måneden her Anonymkode: b1738...493
AnAngel Skrevet 12. juni 2018 #18 Skrevet 12. juni 2018 Akkurat det samme har skjedd meg også! Er også medlem av Krim og spenning, og Bokklubben Nye bøker. Jeg har lett i mailboksen min, men ikke funnet mail om ny hovedbok. Selv om jeg er helt sikker på at jeg ikke har bestilt, pleier å være nøye på å følge med, dessuten kommer det jo på mail, så begynte jeg å lure på om jeg likevel hadde glemt å avbestille. Antakeligvis en feil i systemet, kan jo lure på om det er med hensikt, men... Siden jeg nå skjønner at det ikke er forglemmelse fra min side, skal jeg gi beskjed til dem neste gang det skjer. Men da får du jo bare en mail: Hovedboka er på vei til deg!
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #19 Skrevet 12. juni 2018 Jeg har vært medlem av Bokklubben Nye bøker i 4 år og har aldri opplevd å ikke få epost ang hovedboken. Anonymkode: d1baf...f5c 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #20 Skrevet 12. juni 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har vært medlem av Bokklubben Nye bøker i 4 år og har aldri opplevd å ikke få epost ang hovedboken. Anonymkode: d1baf...f5c Jeg også Anonymkode: 0fd03...0bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå