AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Hei, Er det noen som har erfaring med å jobbe i en av disse firmaene? Hvilket skulle dere velge for å ha sommerjobb i hvis dere kunne velge? Jeg er ingeniør student og har mulighet til å velge mellom disse. Ønsker å velge riktig for å styrke min CV for framtidig jobbsøking. Anonymkode: 2e05f...833
Tre kopper te Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 (endret) Har samarbeidet med førstnevnte firma og fått et godt inntrykk. Dyktige og inkluderende folk jeg møtte der. Har ikke kjennskap til de andre. Lykke til 👍 Endret 6. juni 2018 av Tre kopper te Edit 1
Bærtur Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 Alle tre er gode firma. Se på lengde og arbeidsoppgaver. Får du være med på noe relevant? 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Jeg har dårlig erfaring med alle tre når det gjelder søknad og svar på søknader, men jeg har ikke jobbet noen av stedene. Velg den du helst vil jobbe hos/som er mest relevant for din utdanning Anonymkode: 74097...1d9 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 Sweco helt klart (er nok ikke objektiv for jeg er ansatt der - ikke som ingeniør vel å merke) Anonymkode: f34ab...772 1
Ullvott Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 På en CV vil det ikke spille noen som helst rolle hvilket av disse selskapene du har hatt sommerjobb for. Hvilke oppgaver du har hatt er mer interessant, men sant å si er det viktigst AT du har hatt sommerjobb. Hvis alt annet er noenlunde likt (reiseveg, lønn, lengden på engasjementet osv): velg det stedet hvor de gir deg de oppgavene du synes høres mest interessante ut, og som er mest relevant for din utdannelse. 2
Bokdamen Skrevet 7. juni 2018 #7 Skrevet 7. juni 2018 De tre er ganske likestilte, så det handler nok mest om hva du får være med på. Vet du noe om arbeidsoppgaver? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå