Gå til innhold

Balleslikking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva i all verden skal jeg som jente gjøre med ballene? Ta de i munnen? Slikke de som en iskrem? Hva er digg og hva er ikke digg?

Jente 24

Anonymkode: 6a7e9...333

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bare gjør ting med dem, og spør hva som er godt. Etter min erfaring er det forskjellig hva folk liker når det kommer til dette.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å kose med ballene med en hånd mens jeg suger. Og så slikker jeg med tunga ned hele skaftet, også tar jeg pikken i ene hånda og runker mens jeg forsiktig tar en nøtt i munnen. Og suger og slikker...og så videre... Men spør mannen du suger hvordan han liker det. Alle menn er forskjellige, noen syns det er rart. Men de fleste syns det er deilig. 

Anonymkode: 36a87...467

• Liker 10
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier å kose med ballene med en hånd mens jeg suger. Og så slikker jeg med tunga ned hele skaftet, også tar jeg pikken i ene hånda og runker mens jeg forsiktig tar en nøtt i munnen. Og suger og slikker...og så videre... Men spør mannen du suger hvordan han liker det. Alle menn er forskjellige, noen syns det er rart. Men de fleste syns det er deilig. 

Dette.

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fasit. Hilsen mann 28.

Anonymkode: c372f...1cd

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fasit. Hilsen mann 28.

Anonymkode: c372f...1cd

Nei, det er ikke fasit. Mulig du liker å få ballene sugd i stykker, men jeg kjenner ingen som liker det (nei, jeg har ikke sugd selv, men gutter snakker også sammen) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slikket mykt som litt mykere enn på en iskule og fått beskjed om at "du trenger ikke gjøre det der"  selvom mannen før hadde sagt han ville jeg skulle gi ballene hans oppmerksomhet.
Så det var tydeligvis ikke sånn som var godt men han ville ikke guide meg heller. Så skal følge med i denne tråden! :)

Anonymkode: c4a9d...288

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

også tar jeg pikken i ene hånda og runker mens jeg forsiktig tar en nøtt i munnen.

Tar du hele den ene ballen i munnen? Blir ikke det fullt i munnen? Eller bare cup'er du balla med leppene som på siden av en veldig stor iskule eller hvis du skal kysse deg på hånden din med litt åpen munn? Suger du veldig svakt for å skape bittelitt vakum eller suger du med kraft? Kraft som du ville brukt i et sugerør i fullt glass, eller i nesten tomt glass, eller hardere? :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tar du hele den ene ballen i munnen? Blir ikke det fullt i munnen? Eller bare cup'er du balla med leppene som på siden av en veldig stor iskule eller hvis du skal kysse deg på hånden din med litt åpen munn? Suger du veldig svakt for å skape bittelitt vakum eller suger du med kraft? Kraft som du ville brukt i et sugerør i fullt glass, eller i nesten tomt glass, eller hardere? :)

😂 bare Husk at de er svært ømme ting. Jeg synes nesten det er rart, fra et evolusjonært perspektiv, at de er på utsiden av kroppen. De burde fått et eget bur som ribbeina. Tror jeg hadde fått litt angst hvis hele ballen var inni munnen😅 men det er meg.

Anonymkode: 96991...1f9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

😂 bare Husk at de er svært ømme ting. Jeg synes nesten det er rart, fra et evolusjonært perspektiv, at de er på utsiden av kroppen. De burde fått et eget bur som ribbeina. Tror jeg hadde fått litt angst hvis hele ballen var inni munnen😅 men det er meg.

Anonymkode: 96991...1f9

Sååå sensitive er de da ikke. Flinke til å snike seg unna er de også 😀

Anonymkode: ea607...cdd

Skrevet

Noen damer er meget fasinert av baller, omtrent som menn er hektet på pupper, fordi de ikke har selv.

Som mann nyter jeg denne oppmerksomheten, men fysisk godt eller deilig er det ikke.

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, FrodeF skrev:

Nei, det er ikke fasit. Mulig du liker å få ballene sugd i stykker, men jeg kjenner ingen som liker det (nei, jeg har ikke sugd selv, men gutter snakker også sammen) 

Å ta ballene i munnen er ikk det samme som å få dem «sugd i stykker». Teabagging -som det kalles- er ganske populært, men det er selvsagt ikke alle som liker det. Folk er forskjellige.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Bubo skrev:

Noen damer er meget fasinert av baller, omtrent som menn er hektet på pupper, fordi de ikke har selv.

Som mann nyter jeg denne oppmerksomheten, men fysisk godt eller deilig er det ikke.

Elsker baller ❤️ 

Anonymkode: f05f7...bf9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...