Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har ett lite problem!

Kæresten min orket ikke å bli med på fest på lørdag fordi han var blitt syk og har akkurat vært ute å reist i USA og var litt døgn vill! Jeg skulle ned til han eter festen, men så endte det opp med at jeg heller ikke orket å dra på denne festen og da skulle han lese lekser siden han lå litt på etterskudd etter feiren og siden han alikevel ikke fikk sove før sent! Greit tenkte jeg, da drar jeg hjem. Så kom jeg til han i går, når jeg våknet i dag fant jeg ut at en vin flaske var borte og en hårstrikk som ikke er min lå på nattbordet på min side! Så spurte jeg han hvor flasken var blitt av. Jo, den hadde han drukket opp, så spurte jeg om han hadde vært alene, fordi jeg fant en hårstrikk som ikke tilhørte meg.

Da sa han at en venninne hadde kommet til han på vei hjem fra byen. Han har sagt til meg før at han ikke noen gang har vært hypp på denne jenta og at hun bare har hjulpet han med modell karrieren hans! Men hvorfor sa han ikke noe til meg på søndag at hun hadde vært der? Hvorfor måtte jeg dra det ut av han?

Vet ikke hva jeg skal gjøre!

Før jeg gikk sa jeg at neste gang vil jeg gjerne vite det før jeg finner en strikk eller noe annet som ikke er mitt, så sa jeg hade og gikk!

Fy faen jeg er så sinna!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det hele høres ganske så tvilsomt ut... :klem:

Gjest gjesta
Skrevet

Er det noe som gjør at du fatter mistanke,at noe har skjedd. Satt de sammen i senga, siden strikken lå på nattbordet...?

Har du snakket med ham etterpå? Tok han kontakt etter du gikk?

Gjest trådstarteren
Skrevet

Han sa han trodde strikken var min og la den på min side! Han virket overbevisende og tror at det var hun som var der, men siden jeg må dra det ut av han , så føler jeg at det er noe han skjuler!

Gjest gjesta
Skrevet
Han sa han trodde strikken var min og la den på min side! Han virket overbevisende og tror at det var hun som var der' date=' men siden jeg må dra det ut av han , så føler jeg at det er noe han skjuler![/quote']

Spør hvorfor han ikke nevnte det. Snakk med ham.

Gjest trådstarteren
Skrevet

Han har verken ringt eller skrevet meld, han dro rett på skolen etter at jeg dro!

Gjest trådstarteren
Skrevet

Tipper han sier: Må jeg fortelle deg alt?

Gutter kan dra til h***! :evil:

Sorry, men er skikkelig frustrert og lei meg!

Skrevet

Det kan nesten virke som om hun har hjulpet ham med litt mer enn modellkarrieren, ja..

Den eneste måten du kan finne det ut på er nok å spørre ham.

Gjest Mannfolk skulle kastreres
Skrevet

Han vil uansett juge. Hvilken idiot vil inrømme noe sånt? Da ryker forholdet uansett, så da har man ikke noe å tape på å juge.

Mitt råd: Dump hele fyren, han er ikke noe å spare på.

Gjest Anonymous
Skrevet
Mitt råd: Dump hele fyren, han er ikke noe å spare på.

Ja, sitter å vurderer det. Hvis han ringer og behanlder meg som en prinsesse og sier det ikke skal gjenta seg, så kanskje jeg ikke gjør det slutt!

Gjest Anonymous
Skrevet
Gutter kan dra til h***!

Mannfolk skulle kastreres

osv..

:ler: Merkelig å generaliserende man har lett for å være dersom situasjonen påkrever det :-)

Trådstarter, dette er ikke lett. Med det mener jeg at ingen vonde følelser er enkle.

Ofte kan det bli slik at man går ifra sinne til frustrasjon, dersom man føler man ikke kan gjøre noe med situasjonen. Eksempelvis kunne dette gjelde dersom man har en kjæreste man tror kan ha vært utro, og etter å ha spurt h*m og gjort hva man føler man kunne for å få et ærlig svar - blir sittende igjen usikker. Da blir man frustrert.

Det som gjør det ekstra vanskelig da noen ganger, er at dette pluttselig ikke handler om annen persona som det hele startet med - men om seg selv. Vonde følelser er ikke noe gøy, og svik som utroskap er - gjør oftest forferdelig vondt. Forhåpentligvis går det over med tid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannfolk skulle kastreres,

..da har man ikke noe å tape på å juge

Jeg er ikke enig i det. Jeg forstår poenget ditt i denne sammenheng, men man vil Alltid tape noe på å juge.

Gjest trådstarteren
Skrevet

Ja, regner med at det går over uansett hvilken rettning det skulle gått! Er vanvittig glad i han nå, men mister jo følelser når han er en dritt, så det tar nok ikke så langt tid, bare han holder seg unna!

Men han skal virkelig få svi for dette uansett hva om det skal bli slutt eller ikke!

Gjest gjesta
Skrevet
Ja, regner med at det går over uansett hvilken rettning det skulle gått! Er vanvittig glad i han nå, men mister jo følelser når han er en dritt, så det tar nok ikke så langt tid, bare han holder seg unna!

Men han skal virkelig få svi for dette uansett hva om det skal bli slutt eller ikke!

Uff, jeg føler med deg! Fortell hvordan det går!

HAN er den som bør ta kontakt med deg...

Lykke til.. :klem::klem:

Gjest Anonymous
Skrevet
Uff, jeg føler med deg! Fortell hvordan det går!

HAN er den som bør ta kontakt med deg...

Lykke til..

Takk takk! Han har ikke tatt kontakt enda! Fy faen for ett jævla rasshøl!!

Gjest gjesta
Skrevet

Takk takk! Han har ikke tatt kontakt enda! Fy faen for ett jævla rasshøl!!

Har han ikke tatt kontakt enda? Hvordan reagerte han egentlig, ble han sur på deg? Eller du gikk kanskje før han sa noe..? Har dere vert sammen lenge?Samboere?

Gjest GreenSky
Skrevet

Det kan også være helt uskyldig.

Gjest trådstarteren
Skrevet

Hei hei!

Han ringte i går og spurte om jeg ville komme ned til han, så sa jeg ja, må vel kanskje snakke om det som har skjedd. Da sa han at han ble litt sint fordi han følte at jeg passet på hva han drev med, så sa jeg at det var helt tilfeldig at jeg så at vinen manglet. Så sa jeg også at hadde han sagt til meg at denne jenta hadde vært der, vi drakk vin og koste oss, så hadde jeg gitt faen, da føler jeg ihvertfall ikke at han skjuler noe.

Så sa han unnskyld og at han hadde ikke trodd jeg skulle reagere sånn. Nei, hadde heller ikke gjort det, hvis denne jenta hadde kommet på dagtid, men midt på natten??? Selvfølgelig begynner man å lure! Så sa jeg at jeg håper og tror du ikke ville vært utro, da regner jeg med at du hadde sagt fra først. Da sa han at han ville sagt det og at det er en grunn til at han er sammen med meg, og at han ikke er sammen meg fordi han bare vil ha en å være sammen med!

Så gnei jeg det enda mere inn hvor lei meg jeg var og så ble vi enig i at vi ikke skulle snakke om det mere! Da jeg kom til han var det kjempe koz og han behandlet meg som en dronning!

Skrevet

Håper du har det bedre nå, da... men klok av egen erfaring ville jeg nok vært litt mistenksom likevel.

Gjest gjesta
Skrevet
Hei hei!

Han ringte i går og spurte om jeg ville komme ned til han, så sa jeg ja, må vel kanskje snakke om det som har skjedd. Da sa han at han ble litt sint fordi han følte at jeg passet på hva han drev med, så sa jeg at det var helt tilfeldig at jeg så at vinen manglet. Så sa jeg også at hadde han sagt til meg at denne jenta hadde vært der, vi drakk vin og koste oss, så hadde jeg gitt faen, da føler jeg ihvertfall ikke at han skjuler noe.

Så sa han unnskyld og at han hadde ikke trodd jeg skulle reagere sånn. Nei, hadde heller ikke gjort det, hvis denne jenta hadde kommet på dagtid, men midt på natten??? Selvfølgelig begynner man å lure! Så sa jeg at jeg håper og tror du ikke ville vært utro, da regner jeg med at du hadde sagt fra først. Da sa han at han ville sagt det og at det er en grunn til at han er sammen med meg, og at han ikke er sammen meg fordi han bare vil ha en å være sammen med!

Så gnei jeg det enda mere inn hvor lei meg jeg var og så ble vi enig i at vi ikke skulle snakke om det mere! Da jeg kom til han var det kjempe koz og han behandlet meg som en dronning!

Så godt å høre!! Stol på ham! Det er typisk at gutter reagerer sånn, at de blir sinte når vi passer på dem og ikke stoler på dem.

:klem: kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...