Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber som lærer. Har egentlig sagt jeg vil jobbe på nåværende skolen neste år også, men er egentlig veldig usikker. Vurderer nå å søke på en skole som er mye nærmere der jeg bor. Men det ville jo være veldig dårlig gjort, og har i tillegg sagt til foreldre og elever at jeg skal fortsette neste år. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Hva ville du gjort? Føler at jeg uansett kommer til å slutte en eller annen gang. Om jeg evt venter til høsten blir det mer slit og styr. 

Anonymkode: 110e8...258

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal bytte jobb bør du gjøre det nå og ikke midt i et skoleår

Anonymkode: 06151...f7f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal bytte jobb bør du gjøre det nå og ikke midt i et skoleår

Anonymkode: 06151...f7f

Fordi? Er jo mer dårlig gjort å gjøre det nå som jeg har sagt jeg skal fortsette til neste år? Blir også sjukt stress for ledelsen å finne en ny nå. Har egentlig ikke samvittighet til å slutte nå.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi? Er jo mer dårlig gjort å gjøre det nå som jeg har sagt jeg skal fortsette til neste år? Blir også sjukt stress for ledelsen å finne en ny nå. Har egentlig ikke samvittighet til å slutte nå.

Ledelsen kommer nok til å bli glad for å få muligheten til å ha bedre stabilitet allerede fra starten av skoleåret, enn om du skal slutte midt i.

Folk endrer mening hele tiden, plutselig skjer det ting som gjør at man må endre på planene. Ja, planen din var å fortsette, men så fikk du en mulighet som var for god til å si nei til. Folk vil forstå det. Ingen ting å ha dårlig samvittighet for.

Anonymkode: 38da3...25b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ledelsen kommer nok til å bli glad for å få muligheten til å ha bedre stabilitet allerede fra starten av skoleåret, enn om du skal slutte midt i.

Folk endrer mening hele tiden, plutselig skjer det ting som gjør at man må endre på planene. Ja, planen din var å fortsette, men så fikk du en mulighet som var for god til å si nei til. Folk vil forstå det. Ingen ting å ha dårlig samvittighet for.

Anonymkode: 38da3...25b

Enig.

Det er jo sjeldent helt planlagt at man skifter jobb. Ingen vet helt sikkerr at man kommer til å få et jobbtilbud i framtida. Man må ta de mulighetene man får dersom man har lyst.

Anonymkode: 19af1...c4c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar dere. Er bare at lederen min kom og spurte meg om jeg helt sikkert ville fortsette til høsten. Så jeg sa i fra etter noen dagers tenketid at jeg ville fortsette helt sikkert. Føler meg så teit. Men! Takket være svarene deres tok jeg motet til meg og søkte. Så får vi se hva som skjer:) Er jo enig i det dere skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...