MarinaC Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Skal reise via Oslo i neste uke. Flyet går 1820. Jeg ankommer flyplassen 10.00 og tenkte meg en tur inn til byen i mellomtiden. Kan jeg sjekke inn bagasjen kl 1000 når jeg kommer, eller må jeg dra bagasjen med meg inn til byen? Noen som VET?
Christiane_W Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Sjekk med flyselskapet du skal reise med. Om det ikke går an å sjekke inn bagasjen så lenge før avgang er det mulig å betale for bagasjeoppbevaring på Gardermoen, så du slipper å dra med deg bagasjen inn til byen. https://avinor.no/flyplass/oslo/planlegg-reisen/innsjekking-og-bagasje/bagasjetjenester/ 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Jeg tror ikke du kan sjekke inn bagasjen så tidlig. Anonymkode: af973...93b 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #4 Skrevet 6. juni 2018 Jeg gjorde det sist Landet 8, dro videre klokken 18. Dette var også samme flyselskap så de sendte bagasjen helt til sluttdestinasjon. Anonymkode: c0ac9...ed1
Stoltskeiv Skrevet 6. juni 2018 #5 Skrevet 6. juni 2018 Tror ikke de sjekker inn bagasjer 2 timer før avreise, men det finnes skaper med lås på Oslo S
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #7 Skrevet 7. juni 2018 Det tidligste jeg har fått sjekke inn bagasje før er 3 timer før adgang, så det er vanskelig å si. Du kan uansett sette bagasjen i et slags låsbart skap på flyplassen, så vidt jeg vet. Eller eventuelt på Oslo S Anonymkode: b5624...c40 1
Kjetil E Skrevet 7. juni 2018 #8 Skrevet 7. juni 2018 På 6.6.2018 den 21.36, MarinaC skrev: Skal reise via Oslo i neste uke. Flyet går 1820. Jeg ankommer flyplassen 10.00 og tenkte meg en tur inn til byen i mellomtiden. Kan jeg sjekke inn bagasjen kl 1000 når jeg kommer, eller må jeg dra bagasjen med meg inn til byen? Noen som VET? Det spørs hvilket selskap dere skal reise med. Skal dere med SAS eller Norwegian så skal det ikke være noe problem å sjekke inn bagasjen tidlig. (Muligens unntak hvis dere skal til USA). Er det et utenlandsk selskap eller et charterselskap så må dere nok vente til det er 2 - 3 timer til avgang. Da utenlandske selskaper ikke har bemannet skranke annet enn til deres flyavganger.
Miklo Velka Skrevet 8. juni 2018 #9 Skrevet 8. juni 2018 Om du reiser med fly fra ett sted til et annet sted, og har en mellomlanding i Oslo, så sendes bagasjen som oftest direkte til destinasjonen, dersom du har bestilt hele reisen samlet, og da er det ikke nødvendig å sjekke inn i Oslo. Dersom du ikke ankommer Oslo med fly, og skal sjekke inn der, så åpner normalt ikke innsjekkingen før 2-3 timer før avgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå