Gå til innhold

lysestaker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har tenkt å kubbelys på bordene, men vet ikke helt hva vi kan sette dem på. var på ikea hvor de før hadde slike "glassplater" til å sette kubbelysene på til 5 kr stk, men disse får de ikke inn mer av igjen før etter sommeren, og da er det jo for sent.. :veldigsur: men de hadde jo også en annen type til 20 kr. de var jo også fine da, men har og begynt å lure på hvordan det hadde blitt med valige stearinlys i lysestaker. hvordan gjør dere dette? hvor kjøper dere lysestakene hen, og hvor mye betaler dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Vi setter kubbelys rett på bordet. En mulighet er jo å kjøpe billige speil og kutte dem til.

Gjest Anonymous
Skrevet
Vi setter kubbelys rett på bordet. En mulighet er jo å kjøpe billige speil og kutte dem til.

Pass isåfall på å ikke ha for store speilfliser.

Har lest om flere her tidligere som fikk ødelagt alle bildene fra middagene, fordi blitzen av kameraet gav gjenskinn i speilflisene....

Gjest gjest1
Skrevet

På Løiten lys har dei fine zink/tinn(?)-plater til 20,-

Skrevet
vi har tenkt å kubbelys på bordene' date=' men vet ikke helt hva vi kan sette dem på. var på ikea hvor de før hadde slike "glassplater" til å sette kubbelysene på til 5 kr stk, men disse får de ikke inn mer av igjen før etter sommeren, og da er det jo for sent.. :veldigsur: men de hadde jo også en annen type til 20 kr. de var jo også fine da, men har og begynt å lure på hvordan det hadde blitt med valige stearinlys i lysestaker. hvordan gjør dere dette? hvor kjøper dere lysestakene hen, og hvor mye betaler dere?[/quote']

hei hei,

hvor i Norges land er det du bor???

jeg har akkurat vært på Ikea på Slependen og kjøpt slike "glassplater" til 5 kroner stykke.

Skrevet

jeg bor i stavanger. så typisk at de ikke har mer igjenn når jeg skal ha.. :ler: de var jo så fine, passet helt perfekt. kanskje jeg kan bestille fra en annen ikea butikk..he he men vet ikke om det går an da... :roll:

Skrevet

har på jysk til 5 kroner alltid da:)

Skrevet

Har sett noen på max 20 også...

Ellers har jeg begynt å ha lys slike brikker til å ha glass på, laget av små perler... Kjøpt på Indiska, ikke særlig dyrt og kjempesprekt!

Skrevet

så bra at de har på jysk da. tar nok turen innom der i mårå.... :)

Gjest Gjesta
Skrevet

Vi skal ha vanlige stearinslys vi, og siden vi skal ha selskapet hos mamma og pappa, låner vi sølvlysestaker av dem.

Og siden fargetemaet i bryllupet er hvitt, rødt og sølv, så passer jo det ganske bra! :wink:

Det går an å bestille varer fra ikea-katalogen da, så det er jo ikke umulig at det går an å bestille varer fra butikkene også - du kan jo ta en telefon og høre?

Og så kan det jo hende at noen av disse andre billig-kjedene kan ha noen liknende plater til lys - Jysk, Max20, Nille, Europris m.fl. Vet jeg har kjøpt noen plater fra Europris tidligere i hvertfall, du kan jo ta en titt?

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...