linky Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 vi har tenkt å kubbelys på bordene, men vet ikke helt hva vi kan sette dem på. var på ikea hvor de før hadde slike "glassplater" til å sette kubbelysene på til 5 kr stk, men disse får de ikke inn mer av igjen før etter sommeren, og da er det jo for sent.. :veldigsur: men de hadde jo også en annen type til 20 kr. de var jo også fine da, men har og begynt å lure på hvordan det hadde blitt med valige stearinlys i lysestaker. hvordan gjør dere dette? hvor kjøper dere lysestakene hen, og hvor mye betaler dere?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #2 Skrevet 1. mars 2005 Vi setter kubbelys rett på bordet. En mulighet er jo å kjøpe billige speil og kutte dem til.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 Vi setter kubbelys rett på bordet. En mulighet er jo å kjøpe billige speil og kutte dem til. Pass isåfall på å ikke ha for store speilfliser. Har lest om flere her tidligere som fikk ødelagt alle bildene fra middagene, fordi blitzen av kameraet gav gjenskinn i speilflisene....
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #4 Skrevet 1. mars 2005 På Løiten lys har dei fine zink/tinn(?)-plater til 20,-
majan Skrevet 1. mars 2005 #5 Skrevet 1. mars 2005 vi har tenkt å kubbelys på bordene' date=' men vet ikke helt hva vi kan sette dem på. var på ikea hvor de før hadde slike "glassplater" til å sette kubbelysene på til 5 kr stk, men disse får de ikke inn mer av igjen før etter sommeren, og da er det jo for sent.. :veldigsur: men de hadde jo også en annen type til 20 kr. de var jo også fine da, men har og begynt å lure på hvordan det hadde blitt med valige stearinlys i lysestaker. hvordan gjør dere dette? hvor kjøper dere lysestakene hen, og hvor mye betaler dere?[/quote'] hei hei, hvor i Norges land er det du bor??? jeg har akkurat vært på Ikea på Slependen og kjøpt slike "glassplater" til 5 kroner stykke.
linky Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2005 jeg bor i stavanger. så typisk at de ikke har mer igjenn når jeg skal ha.. de var jo så fine, passet helt perfekt. kanskje jeg kan bestille fra en annen ikea butikk..he he men vet ikke om det går an da...
Calla Skrevet 1. mars 2005 #8 Skrevet 1. mars 2005 Har sett noen på max 20 også... Ellers har jeg begynt å ha lys slike brikker til å ha glass på, laget av små perler... Kjøpt på Indiska, ikke særlig dyrt og kjempesprekt!
linky Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2005 så bra at de har på jysk da. tar nok turen innom der i mårå....
Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #10 Skrevet 2. mars 2005 Vi skal ha vanlige stearinslys vi, og siden vi skal ha selskapet hos mamma og pappa, låner vi sølvlysestaker av dem. Og siden fargetemaet i bryllupet er hvitt, rødt og sølv, så passer jo det ganske bra! Det går an å bestille varer fra ikea-katalogen da, så det er jo ikke umulig at det går an å bestille varer fra butikkene også - du kan jo ta en telefon og høre? Og så kan det jo hende at noen av disse andre billig-kjedene kan ha noen liknende plater til lys - Jysk, Max20, Nille, Europris m.fl. Vet jeg har kjøpt noen plater fra Europris tidligere i hvertfall, du kan jo ta en titt? K
Gjest Madam Felle Skrevet 2. mars 2005 #11 Skrevet 2. mars 2005 http://www.binders.no/TGePortal/tgjsp/ctrl...mNo=350868&loc=
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå