Jente22år Skrevet 6. juni 2018 #1 Del Skrevet 6. juni 2018 Klarte akkurat å sette en glovarm kjele rett på benken, dum som jeg er. Den ga et lite brennmerke på benken og jeg er nødt til å få fjernet det! Må jeg bytte hele benkeplaten nå eller finnes det noe som kan redde situasjonen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Del Skrevet 6. juni 2018 Eier eller leier du? Enten må hele plata byttes ut eller du kan dekke den med marmorert plast. Men med tanke på at du brant plata bør den byttes ut med ubrennbart materiale. Anonymkode: 49986...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente22år Skrevet 6. juni 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 6. juni 2018 Det er mine foreldres leilighet.. Vil helst slippe å måtte betale for en helt ny benkeplate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente22år Skrevet 6. juni 2018 Forfatter #4 Del Skrevet 6. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eier eller leier du? Enten må hele plata byttes ut eller du kan dekke den med marmorert plast. Men med tanke på at du brant plata bør den byttes ut med ubrennbart materiale. Anonymkode: 49986...6bf Dette er flekken det er snakk om..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #5 Del Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, Jente22år skrev: Det er mine foreldres leilighet.. Vil helst slippe å måtte betale for en helt ny benkeplate Du får spørre dem da. Spørs også hvor gammel benkeplata er og hvilke planer de har for kjøkkenet. Du kan jo kjøpe stor stålplate med knotter under til neste gang du glemmer deg dersom benkeplata må bli som den er en stund. Men etterhvert må den nok byttes ut. Anonymkode: 49986...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jente22år Skrevet 6. juni 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 6. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du får spørre dem da. Spørs også hvor gammel benkeplata er og hvilke planer de har for kjøkkenet. Du kan jo kjøpe stor stålplate med knotter under til neste gang du glemmer deg dersom benkeplata må bli som den er en stund. Men etterhvert må den nok byttes ut. Anonymkode: 49986...6bf Hele leiligheten er nyoppusset, så her skal ikke ting skiftes ut på en stund... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #7 Del Skrevet 6. juni 2018 2 minutter siden, Jente22år skrev: Hele leiligheten er nyoppusset, så her skal ikke ting skiftes ut på en stund... Javel. Snakk med foreldrene dine siden de eier den. Anonymkode: 49986...6bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #8 Del Skrevet 6. juni 2018 En benkeplate koster ikke så mye. I billigkroken på Ikea kan du finne benkeplater til noen få hundrelapper Anonymkode: b9f2d...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #9 Del Skrevet 6. juni 2018 Den flekken der får du nok ikke bort. Benkeplata er nødt til å skiftes. Om det er Corian så går det muligens å utbedre det. Anonymkode: 32e97...187 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #10 Del Skrevet 6. juni 2018 Har du prøvd å bare skrubbe det bort med svamp f.eks? Anonymkode: 07c78...c02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå