Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #1 Del Skrevet 1. mars 2005 første gangen jeg trente etter en lengre pause ble jeg fryktelig støl..... tok dette fordi jeg ikke hadde trent på en stund... så trener jeg litt regelmessig og blir ikke støl etter treningen lengre.. har jeg ikke trent bra nok da? eller vil jeg ikke bli støl lengre ettersom musklene er i stadig bruk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin S Skrevet 1. mars 2005 #2 Del Skrevet 1. mars 2005 Trener du regelmessig så forsvinner stølheten. Men det betyr ikke at du ikke trener bra nok! For det gjør du helt sikkert! Bare tenk på idrettsfolk.. Tenk om de skulle blitt støle etter hver gang de hadde trent. Så er det konkurranser osv dagen etter. Da hadde nok ikke det gått særlig bra om de skulle vært skikkelig støle da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. mars 2005 #3 Del Skrevet 1. mars 2005 Her må jeg nesten protestere litt - om du ønsker fremgang så bør du legge på mer vekt, ta flere repetisjoner e.l. så du blir støl. Om du ikke blir støl så betyr det at musklene dine har vent seg til belastningen og ikke lenger blir utfordret. Like støl som du ble første gangen blir du nok ikke, men du skal kjenne det dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 2. mars 2005 #4 Del Skrevet 2. mars 2005 Stølheten forsvinner ikke selv om du har trent en stund regelmessig. Da trener du ikke hardt nok. Etter noen treninger, blir du sterkere, og må trene hardere for å få presset musklene ytterligere. Det at du er støl, er et godt tegn, i alle fall for min del. da vet jeg at jeg har trent hardt og at det vil gi resultater. Og stølheten forsvinner i løpet av noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå