AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Jeg lurer på hvilket budsjett dere har. Inntekt Forsikringer Barn? /barnehage Bil Boliglån Studielån Mat Strøm Internett/tv/streaming Andre ting jeg har glemt. Nettopp kjøpt hus og vil selv sette opp et realistisk budsjett. Anonymkode: e7a60...369
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #4 Skrevet 6. juni 2018 Det spørs jo hvor mange det er i husholdningen😅 Anonymkode: 8433b...64d
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #5 Skrevet 6. juni 2018 Jo skriv hvor mange dere er da Mener bare ca. Anonymkode: e7a60...369
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 Har du nylig kjøpt hus ville jeg har begynt bakerst - hvor mye skal du ha til sløsepenger (kaffe, kino, brus, turer ut på byen)? Jeg bevilger meg selv 2000,- i måneden, resten putter jeg på de forskjellige poster. Får du noe til overs; Betalt mer på huslånet. Spar kortsiktig (slik at du kan låne av deg selv, og unngår dyre forbrukslån). Spar langsiktig ( i fond, slik at du har til oppussing og fremtidig salg). Spar pensjon (i fond med skattefradrag). Har du enda noe til overs - spar til ferie. Jeg trur du glemte telefonutgifter? Og utgifter til f.eks frisør og tannlege. Hvor plasserer du hygieneprodukter - under mat? Kanskje du skal putte oppvaskmidler i denne posten også? Gaver bør også være en post. Enn lege og medisiner? Har du slike utgifter? TV-lisens og veiavgift? Gå gjennom kontoutskriftene dine siste året - så ser du hvor pengene går. Jeg bruker appen Monefy. Anbefales. Anonymkode: c42cf...f82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå