Gå til innhold

Burde jeg ha selvrespekt nok til å SLETTE han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saken er. Datet en fyr i omtrentlig 2 mnd ganske ofte. Orker ikke gå så mye inn i det, men han behandlet meg lite med repekt spes den siste perioden. Tok kun kontakt når han ville knulle. Jeg sa rett ut at så lenge jeg har inntrykk av at han kun er ute etter å få seg et ligg, så blir jeg ikke å involvere meg med han. Flere ting reagerte jeg på, hadde bla mistanke om at han rotet med flere kvinner selv om han nektet for dette. Har sett at han har kontakt med andre damer som ikke er venner av han på snapchat. Han er svært aktiv på sosiale medier, men om han tok SC bilder av noe vi gjorde unnlatet han såklart å sende noe bilder av meg eller som kunne indikere at jeg var tilstede.

Like etter jeg droppet han, har jeg sett på mystory på SC bilder av en fancy middag han laget, og det så ut som en dame som satt i bakgrunnen. I hans leilighet...  

Har vært mye på besøk hos han i tiden vi møttes, han har faktisk introdusert meg for noen venner og for sønnen en gag jeg var på besøk, da han bor hos han 100%. I etterkant av det jeg sa ble han stille, som om han faktisk ikke brydde seg. Han bare ignorerte meg. Så greit da, tenkte jeg. Dreit i han. Men har ikke slettet han enda.

I etterkant/nylig har han sendt bilder av nakne damer på memes (sånne "morsomme" fb bilder) med tekst. Altså av damer som blotter f'itta si. Igår skrev han at det hadde vært godt å varme seg i boblebadet med meg.. Og nå inviterer han meg på vin. Har ikke møtt han på 3-4 uker..  

Jeg er ikke dum, hadde han faktisk reelt savnet meg hadde han vel skrevet det?  

Anonymkode: d6ade...250

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det vet du godt svaret på...

Anonymkode: d9eff...6f0

• Liker 2
Skrevet

Fyll opp med selvrespekt! Hva er alternativet ditt? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom han hadde vært genuint interessert i deg, hadde han ikke tatt sjansen på å gjøre deg usikker på ham. Det syns jeg han har gjort her. Spesielt med det bildet der en annen dame er hjemme hos ham. Jeg forstår heller ikke hvorfor han sender deg smakløse bilder av underlivet til andre kvinner på spøk. Hvor gamle er dere? 

Jeg hadde latt denne gutten gå og funnet meg en mann heller. Eventuelt bare vært alene. 

Anonymkode: ce5ea...f5d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Wtf. Han skjuler deg. Ringte deg bare for sex. Behandlet deg ikke med respekt. Pulte andre samtidig som deg. Nå har han andre damer på middagsdate. Han sender deg bilde av andre damers fitte , nå vil han ha fitta di igjen og skriver det så åpenbart og sleezy med boblebad og vin... Altså.. ÆSJ for en slick dick!!! og du lurer på om han reellt savner deg? Jenta mi, selvomhan hadde skrevet et langt Romeo brev med hvor mye han savnet deg så hadde det vært bullshit!

Anonymkode: f368b...613

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dersom han hadde vært genuint interessert i deg, hadde han ikke tatt sjansen på å gjøre deg usikker på ham. Det syns jeg han har gjort her. Spesielt med det bildet der en annen dame er hjemme hos ham. Jeg forstår heller ikke hvorfor han sender deg smakløse bilder av underlivet til andre kvinner på spøk. Hvor gamle er dere? 

Jeg hadde latt denne gutten gå og funnet meg en mann heller. Eventuelt bare vært alene. 

Anonymkode: ce5ea...f5d

Alder. Jeg er 29 og han 39. Faktisk, det skulle man ikke tro. Har vært så sykt forbanna dum og tenkt at eldre menn må jo være mer moden enn menn på litt under og på min egen alder. 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å skryte. Men anser meg selv som normalt pen (trener, sminker meg, ordner håret, kler meg fint), oppegående og reflektert, klarer meg selv helt som alenemor på deltid. Jobber og studerer innenfor omsorgsyrke og har masse omsorg for andre.

Har aldri hatt problemer med å finne menn som liker meg. Allikevel klarer jeg å finne meg menn som jeg først liker, som behandler meg som dritt, tydeligvis går jeg etter disse ubevisst? Har vært i et forhold med en som psyket meg ned i fem år, og i et lengre forhold med en som overkjørte meg og mine meninger. Har aldri følt meg viktig for noen jeg har vært i slike relasjoner med. 

Så blir jeg alltid sittende som et spørsmålstegn og lurer på HVORFOR I h****e jeg involverer meg med sånne folk... Kanskje jeg må oppsøke psykolog. TS

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke for å skryte. Men anser meg selv som normalt pen (trener, sminker meg, ordner håret, kler meg fint), oppegående og reflektert, klarer meg selv helt som alenemor på deltid. Jobber og studerer innenfor omsorgsyrke og har masse omsorg for andre.

Har aldri hatt problemer med å finne menn som liker meg. Allikevel klarer jeg å finne meg menn som jeg først liker, som behandler meg som dritt, tydeligvis går jeg etter disse ubevisst? Har vært i et forhold med en som psyket meg ned i fem år, og i et lengre forhold med en som overkjørte meg og mine meninger. Har aldri følt meg viktig for noen jeg har vært i slike relasjoner med. 

Så blir jeg alltid sittende som et spørsmålstegn og lurer på HVORFOR I h****e jeg involverer meg med sånne folk... Kanskje jeg må oppsøke psykolog. TS

Dette kunne jeg skrevet selv :( jeg har ikke barn, men alt det andre. 

Anonymkode: 58cfb...bb3

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alder. Jeg er 29 og han 39. Faktisk, det skulle man ikke tro. Har vært så sykt forbanna dum og tenkt at eldre menn må jo være mer moden enn menn på litt under og på min egen alder. 

Sjeldent sånn , som oftest er det en god grunn til at de fortsatt er single i den aldern og må fly rundt på forskjellige ungjenter som en hodeløs høne, og det er fordi ingen jevnaldrene vil ha dem, av gode grunner.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ville ikke vært plass hos psykologer for selvmordsobjekter om man skulle gått til psykolog for sånt.
Det er vanlig å ha dårlig dømmekraft i 20 årene men etter den gangen her som 29 åring og du har gått på samme smell i alle år så bør du gå inn i deg selv og holde deg vekk fra menn til du har fått reflektert godt over egne negative spor , hvordan løse de, løse de, og finne ut hvordan type kvaliteter i en mann du faktisk vil ha og leve med når du er 50. Du er voksen nå, ikke 22, så da må du begynne å gå etter noe litt mer enn kjekke menn som er sjarmerende på fylla og veit åssen de nedlegger damer.

AnonymBruker
Skrevet

Frekt å sende sånne bilder da, spesielt etter at du satte en grense. På grunn av det synes jeg du skal slette han, ja.

Anonymkode: 153bd...e51

• Liker 1
Skrevet

Du trenger da ikke en sånn i livet ditt, hva er det værste som kan skje om du sletter han ?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det ville ikke vært plass hos psykologer for selvmordsobjekter om man skulle gått til psykolog for sånt.
Det er vanlig å ha dårlig dømmekraft i 20 årene men etter den gangen her som 29 åring og du har gått på samme smell i alle år så bør du gå inn i deg selv og holde deg vekk fra menn til du har fått reflektert godt over egne negative spor , hvordan løse de, løse de, og finne ut hvordan type kvaliteter i en mann du faktisk vil ha og leve med når du er 50. Du er voksen nå, ikke 22, så da må du begynne å gå etter noe litt mer enn kjekke menn som er sjarmerende på fylla og veit åssen de nedlegger damer.

Vet jeg er voksen. Skulle jeg oppsøkt psykolog skulle jeg vel betalt det selv.. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frekt å sende sånne bilder da, spesielt etter at du satte en grense. På grunn av det synes jeg du skal slette han, ja.

Jeg skrev rett ut til han at jeg følte han kun var ute etter et ligg, og at jeg følte meg lite verdifull for han når han sier slikt. Han skjønte visstnok ikke hva jeg snakket om, men handling sier mer enn ord!!!!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan finne deg en bedre mann enn ham. Han er nok ikke interessert i deg på en seriøs måte, dessverre. Men det finnes massevis av andre (og bedre) fisk i havet. Gå videre 😘

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skrev rett ut til han at jeg følte han kun var ute etter et ligg, og at jeg følte meg lite verdifull for han når han sier slikt. Han skjønte visstnok ikke hva jeg snakket om, men handling sier mer enn ord!!!!

Du må ikke nære egoet hans ved å vise han at du tar deg nær av tåpelighetene hans. Ignorering er det beste, for da viser du deg uberørt. Og nå har du grunn til å slette han også, etter det siste forslaget/upassende bilder.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må ikke nære egoet hans ved å vise han at du tar deg nær av tåpelighetene hans. Ignorering er det beste, for da viser du deg uberørt. Og nå har du grunn til å slette han også, etter det siste forslaget/upassende bilder.

Da velger jeg bare ignorere han. Føler jeg fortjener noen bedre. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da velger jeg bare ignorere han. Føler jeg fortjener noen bedre. 

Ignorere er det eneste riktige. Og JA du fortjener bedre enn å være en players sædhull! Når han sjarmerer deg og får deg til å føle deg spesiell med ord og klemmer så lyver han, ikke glem det! Han sier akuratt det samme til 14 andre

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ganske like historier! Minus at jeg ikke har barn. Han jeg også datet dette året begynte kun å kontakte meg for sex etc etc, selvom vi hadde vært inne på at vi liker hverandre «og vil det samme».

Haha, tenker ofte det samme, hva er galt med meg som kun finner sånne?😂

Anonymkode: 7e5b4...371

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ganske like historier! Minus at jeg ikke har barn. Han jeg også datet dette året begynte kun å kontakte meg for sex etc etc, selvom vi hadde vært inne på at vi liker hverandre «og vil det samme».

Haha, tenker ofte det samme, hva er galt med meg som kun finner sånne?😂

Anonymkode: 7e5b4...371

Han her ville ha noe seriøst iflg han selv og har til og med sagt at folk i forhold gir opp alt for lett. Men skjønner jo problemstillingen om han kun tar kontakt når han vil knulle... Kan jo være at JEG ikke er riktig for han, men da burde han vært ærlig om det. Men hasta la vista, gidder ikke være en mann sitt hull kan kan putte tissen i. Føler jeg er verdt mye mer enn det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...