Gå til innhold

26 år og jomfru

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann og ganske stygg. Det er derimot ikke noe galt med personligheten min. 

Hvordan takle å være i ufrivillig sølibat? 

Anonymkode: cc5d7...118

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sørg for å ikke ha mange negative sider som dårlig hygiene, lite empati og ingen kontroll på økonomien. Jeg har aldri brydd meg særlig om utseende, og blir lett betatt av snille menn som lukter godt. 

Lykke til 😊 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg en sunn hobby, helst sport - og noen lidenskapelige mål du jobber mot, som f.eks å sykle Birken eller dra på backpacking i India eller klatre mount everest og trene til det.

Da vil du merke at det finnes myyyye mer til livet enn sex :)

Og hvis du virkelig har issues med at du er stygg så er det en haug av ting for å gjøre med det også. Hårklipp med ny sveis, ny farge og makeover , ny klesstil og nye klær, bedre holdning i ryggen, bleke tennene, hudpleie,  nappe nesehårene, stelle bushy eyebrows til å bli ryddige og passe ansiktsformen din, og det finnes også mange alternativer innenfor kosmetiske behandlinger med fillere som kan bygge opp ansiktet ditt til å bli mer attraktivt samt kirurgi.

Anonymkode: e8e20...53e

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjenner en fyr som så svært uattraktiv ut. Han begynte å style håret anderledes, fikset på skjegget og nappet øyenbryna litt.  Han så ut som et helt nytt menneske, da jeg så han etter denne "forandringen" kjente jeg han nesten ikke igjen. Han er ikke direkte kjekk nå heller, men han ser nokså grei ut (gjennomsnittlig). Han har dog en kjempefin personlighet som trekker opp. Man kommer langt med en bra personlighet, velstelt hår, skjegg og øyenbryn. Samt god hygiene, og grei klesstil. 

Endret av aell
Skrivefeil
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mann og ganske stygg. Det er derimot ikke noe galt med personligheten min. 

Hvordan takle å være i ufrivillig sølibat? 

Anonymkode: cc5d7...118

Hvem er pen å hvem er stygg å hvilke øyne ser du ut igjennom når du svarer?

AnonymBruker
Skrevet

Firstly, det er ingenting galt med å være 26 og jomfru, og det er ingenting galt med å ikke ha et aktivt sexliv.Det er ikke end all and be all.

Deretter er egentlig veldig få "stygge" menn synes jeg. De fleste havner bare i et stort hav av "helt vanelig", og det er et godt utgangspunkt. Synes ikke du skal bekymre deg. God hygiene og rutiner er derimot viktig, å være slask er uattraktivt.

Dersom du har hengt deg veldig opp i at du ikke "får deg",så tenker jeg at problemet er at du har fått for deg at for mye av egenverdien din baseres på om du føler du har seksuell suksess. Da bør du gå i tenkeboksen og finne egenverdi i andre egenskaper eller sider ved deg, som ikke avhenger av hvorvidt en frittstående motpart vil slippe deg inni det  aller mest intime.  De fleste av oss, menn eller kvinner, slipper nemlig folk inn der - fysisk eller emosjonelt.

Egne interesser og dype vennskap, med både menn og kvinner, vil nok gi deg mye positiv energi og følelse av nærhet. 

Anonymkode: fd838...97d

AnonymBruker
Skrevet

Begynn med nofap. Da får du draget.

Anonymkode: 32999...bcd

AnonymBruker
Skrevet

Likte Mymlen sitt svar. Du er ikke stygg, det tror jeg ikke. Det er viktig å ta vare på seg selv, og fokusere på de beste sidene ved seg selv. 

Du kommer langt med selvsikkerhet, god personlig hygiene og et ellers stabilt liv. 

Anonymkode: 147de...b12

Skrevet

Jeg har null tro på at du er stygg, enkelt og greit fordi jeg til dags dato aldri har sett et stygt menneske. Gjennomsnittlig pen er vel det de fleste er. Så gjelder det å fremheve det peneste man har, og flytte fokus bort fra det man er mindre fornøyd med. Man kommer veldig langt med passe selvtillit, høy moral, stå på vilje og mål med livet sitt. Dessuten, intelligens slår utseende ALLTID. 

Jeg finner det svært lite attraktivt når mennesker snakker ned seg selv, fordi det sier noe om selvrespekten og integriteten man har for seg selv. Dessuten, om du syns du selv er stygg vil det i samme slengen bety at jeg er mindre pen om du skulle finne på å date meg - så da drar du i samme slengen meg med i dragsuget ditt 😛

Fokuser mindre på utseendet, og jobb litt for å oppnå det du har satt deg som mål å oppnå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...