Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei jente som ikke orker å bruke masse tid på å sminke seg, men jeg foretrekker å ha på litt maskara. Jeg er mørkhåret, og har litt mørke vipper, men de er lyse på tuppene. Vippene har en grei nok lengde. Hva ville du anbefale for meg å gjøre, farge dem eller prøve iGlow? Jeg synes maskara er upraktisk om sommeren, men vil gjerne ha synlige vipper for det. Vippeextensions er ikke et alternativ for min del.

Har du prøvd iGlow? Vil du anbefale det?

eller

Farger du vippene dine? Har du en farge å anbefale og noen tips å komme med?

Anonymkode: 39b83...70e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mørkt hår og litt mørke vipper, bruker iglow med må farge vippene likevel. Iglow fungerer ikke som farge men som forlenger av vipper

Anonymkode: 02ab7...b5c

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal gjøre noe så farg dem, eller i værste fall lim på falske vipper hvis du ikke vil bruke mascara.

Jeg ville aldri brukt iGlow, har flere venninder som har fått kronisk sti/nupp/vorte på kanten av øyelokket av det.
Det er en grunn til at TV2 Hjelper deg etterforsket akuratt iGlow og kom frem til at det til og med var abortfremkallende middel i det. Ja i liten mengde, men fortsatt, hva faen skal man smøre det på huden for og det trekker inn i huden og cellene... Det påvirker helt klart, og jeg prøvde et lignende serum en gang og fikk leamus på øyet etter en uke, så det gjør helt klart noe med nervebaner og ikke bare hårvekst. iGlow gjør et eller annet med selve cellene i kroppen og det er ikke bra! Dessuten er det jo knalldyrt , man blir helt robbet, og man må fortsette med det for alltid om man skal opprettholde samme lengde ellers vil man føle seg altfor naken etter å ha hatt lange hår en stund også slutte med det og ha normale hår igjen... Blir en ond sirkel...

Et helt naturlig og trygt middel du kan bruke på vipper og bryn er Castor Olje (søk på Pukka castor oil) , det er ufarlig olje som påvirker hårrøttene og gir mer næring sånn at hårene blir tykkere og lengre.

Anonymkode: 0d408...747

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke, og har aldri vært allergisk mot noe i hele mitt liv, prøvde iGlow og våknet med blemmer langs hele øyevipperoten. Har prøvd to ganger, og samme resultat begge gangene:(

Anonymkode: 018d9...62b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar ang. iGlow! Har vært veldig skeptisk til dette, og nå kommer jeg nok til å styre unna det. 

Takk for tips ellers også! 

-ts

Anonymkode: 39b83...70e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...