Guidet Kvinne Skrevet 6. juni 2018 #61 Skrevet 6. juni 2018 Mathis. Foreldrene mine så "voksendelen" på kvelden og så barnedelen sammen med oss barna. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Mathis_(TV-serie) 1
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #63 Skrevet 6. juni 2018 16 minutter siden, Dolce skrev: Jeg må da være pre-senil? Nå kom jeg på den største TV-serien av dem alle på 70-tallet, nemlig Kruttrøyk! Westernserie med Festus og Kitty. Som oftest (alltid?) tekstet på nynorsk. I tv-serien Lørdagskveld Med Erik Bye var Ken "Festus" Curtis gjest 27/2 1971.
Dolce Skrevet 6. juni 2018 #64 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: I tv-serien Lørdagskveld Med Erik Bye var Ken "Festus" Curtis gjest 27/2 1971. Hehe, husker det. Han var vel en av de aller første som fikk den noe tvilsomme betegnelsen "Norgesvenn".
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #65 Skrevet 6. juni 2018 4 minutter siden, Dolce skrev: Hehe, husker det. Han var vel en av de aller første som fikk den noe tvilsomme betegnelsen "Norgesvenn". Ja. Og jeg husker faktisk at jeg så programmet da det ble sendt. 😊
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #66 Skrevet 6. juni 2018 13 minutter siden, Guidet Kvinne skrev: Mathis. Foreldrene mine så "voksendelen" på kvelden og så barnedelen sammen med oss barna. https://no.m.wikipedia.org/wiki/Mathis_(TV-serie) Husker godt denne. Min mor syns og det var gøy siden hun kjente far til Mathis. 1
Dolce Skrevet 6. juni 2018 #67 Skrevet 6. juni 2018 Kom på en norsk serie til: Ante. Om en samisk gutt.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #68 Skrevet 6. juni 2018 Å.. at jeg kunne glemme fam. Ashton . Var så forelska (kåt?) i Shiela Ashton. Anonymkode: 43086...4c8
bullehurk Skrevet 6. juni 2018 #70 Skrevet 6. juni 2018 1 time siden, Jerry Lee skrev: Utvandrerne, Innvandrerne og Nybyggerne. Med bl.a. Liv Ullmann. Ja, og Max von Sydow. Kjempeserie. 2
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #71 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, bullehurk skrev: Ja, og Max von Sydow. Kjempeserie. Så enig. Og, ja... von Sydow er en gigant.
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #72 Skrevet 6. juni 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å.. at jeg kunne glemme fam. Ashton . Var så forelska (kåt?) i Shiela Ashton. Anonymkode: 43086...4c8
Cata Skrevet 6. juni 2018 #74 Skrevet 6. juni 2018 Fru Pigalopp (himmel så mange rare barneprogram vi ble utsatt for) . 2
Dolce Skrevet 6. juni 2018 #75 Skrevet 6. juni 2018 2 timer siden, Polly Ester skrev: Ja, det sa seg jo egentlig selv. Hva slags filmer var det? Var det da de sendte disse filmene med de kortene som spant rundt og rundt i introen? Jeg hører melodien i hodet nå, men husker ikke hva det var for noe annet enn melodien og kortene. Og så var det ei dame som danset i ild eller noe sånt? Jeg også har melodien i hodet, men kommer ikke på tittel. Og ja, det var spillkort. Og en dame som danset. Det var en fredagskrim-serie.
Dolce Skrevet 6. juni 2018 #76 Skrevet 6. juni 2018 3 minutter siden, Dolce skrev: Jeg også har melodien i hodet, men kommer ikke på tittel. Og ja, det var spillkort. Og en dame som danset. Det var en fredagskrim-serie. Fant den :-)
Dr. A. Kula Skrevet 6. juni 2018 #77 Skrevet 6. juni 2018 (endret) 3 minutter siden, Dolce skrev: Fant den :-) (har ikke sett videoen enda) var ikke mange av disse historiene skrevet av Roald Dahl? Lamb to tre Slauther var vel en av de? Endret 6. juni 2018 av Dr. A. Kula
Polly Ester Skrevet 6. juni 2018 #78 Skrevet 6. juni 2018 3 minutter siden, Dolce skrev: Fant den 🙂 Jaaa! Der var den. Det var Roal Dahl, det var egentlig det jeg trodde. 1
Dolce Skrevet 6. juni 2018 #79 Skrevet 6. juni 2018 (endret) 16 minutter siden, Polly Ester skrev: Jaaa! Der var den. Det var Roal Dahl, det var egentlig det jeg trodde. Så da fikk jeg brukt noen minutter av onsdagskvelden til noe fornuftig. Etter å ha lest innlegget ditt, gikk melodien i hodet mitt halve kvelden. Fikk ikke ro på meg før jeg satte meg ned og googlet meg frem til hvilken serie det var. Ellers er det jo fint å se at det tydeligvis er mange flere "gamlinger" på KG enn det jeg trodde Endret 6. juni 2018 av Dolce 1
Polly Ester Skrevet 6. juni 2018 #80 Skrevet 6. juni 2018 7 minutter siden, Dolce skrev: Så da fikk jeg brukt noen minutter av onsdagskvelden til noe fornuftig. Etter å ha lest innlegget ditt, gikk melodien i hodet mitt halve kvelden. Fikk ikke ro på meg før jeg satte meg med ned og googlet meg frem til hvilken serie det var. Ellers er det jo fint å se at det tydeligvis er mange flere "gamlinger" på KG enn det jeg trodde I like måte. Har oppdaget det de siste dagene nå, at det er flere oldiser som har fått med seg både 70- og 80-tallet (og noen har til og med fått med seg tiårene før det) og det er hyggelig. Det er ikke lenge siden de fleste her inne var i begynnelsen av 20-årene tror jeg. Jeg tror jeg kommer til å sovne til melodien og dama som danser i natt, tror jeg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå