AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Jeg hugser ikke så mange. Anonymkode: 1948f...6fc
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Norske? 70-tallet, det var vel barnetv, klabb og Babb, Pernille og mister Nelson, Lekestue? Ante husker jeg veldig godt, det var jo en ordentlig serie. Anonymkode: f3a32...dbe
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 -Fleksnes. -Brødrene Dal -Ante. -Halvsju. Ja, det var vel det jeg kom på i farten. Anonymkode: 321de...dae
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #4 Skrevet 6. juni 2018 Jeg er jo bjørnen Collargol. Hopper rundt, bedriver fjoll.
Polly Ester Skrevet 6. juni 2018 #5 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Jeg er jo bjørnen Collargol. Hopper rundt, bedriver fjoll. Husker også Colargol, men han var ikke norsk. Pompel og Pilt. Det var serien sin, det. 1
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Husker også Colargol, men han var ikke norsk. Pompel og Pilt. Det var serien sin, det. Norsk var det, ja. Var litt for rask. Ja...P&P var selvsagt den ultimate. Ja, og Pernille og Mister Nelson...om det er barneserier det prates om.
bullehurk Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 - Skipper Worse (kanskje det var 60-tall) - Helmer og Sigurdson - Brødrene Dal
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #8 Skrevet 6. juni 2018 Rød Snø var seint 70tall? Eller husker jeg feil? Sven Nordin og Kjersti Holmen.
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #9 Skrevet 6. juni 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: -Fleksnes. -Brødrene Dal -Ante. -Halvsju. Ja, det var vel det jeg kom på i farten. Anonymkode: 321de...dae Halvsju var et fast program. Ikke en serie i den forstand. Men Halvsju hadde vel faste serier som en del av programmet. 😀
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #10 Skrevet 6. juni 2018 4 minutter siden, Jerry Lee skrev: Rød Snø var seint 70tall? Eller husker jeg feil? Sven Nordin og Kjersti Holmen. 1985 iflg. Wikepedia Anonymkode: 43086...4c8
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #11 Skrevet 6. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: 1985 iflg. Wikepedia Anonymkode: 43086...4c8 Ups. Ok. Jeg bomma.
Polly Ester Skrevet 6. juni 2018 #12 Skrevet 6. juni 2018 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Rød Snø var seint 70tall? Eller husker jeg feil? Sven Nordin og Kjersti Holmen. Vet ikke om det bare var meg som var litt langsom, men jeg skjønte aldri vitsen med alt det som skjedde i Rød Snø, jeg. (Men, det er avsporing siden det var på 80-tallet hehe) Halvsju hadde bl.a Vill, Villere, Villaveien bl.a, men det var vel også på 80-tallet. Det var ikke mye av 70-tallet Halvsju fikk med seg siden det startet i 1979 heller da.
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #13 Skrevet 6. juni 2018 Kan man kalle det tragiske Fjernsynsteateret en serie?
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #14 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Vet ikke om det bare var meg som var litt langsom, men jeg skjønte aldri vitsen med alt det som skjedde i Rød Snø, jeg. (Men, det er avsporing siden det var på 80-tallet hehe) Halvsju hadde bl.a Vill, Villere, Villaveien bl.a, men det var vel også på 80-tallet. Det var ikke mye av 70-tallet Halvsju fikk med seg siden det startet i 1979 heller da. Var jo mange ulike ungdomsserier i Halvsju....Borgen skole, Pelle Parafins Bøljeband og fler. Men ja...tidlig 80-tallet var det vel. 1
Polly Ester Skrevet 6. juni 2018 #15 Skrevet 6. juni 2018 Fjernsynsteateret sender nå... Det var vel på tirsdager det. På mandager gikk det jo noe greier som var fast? Og så var det selvfølgelig Derrick på fredager, men det var jo heller ikke norsk.
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #16 Skrevet 6. juni 2018 Taremareby med Ingebrigt Davik. Det må da for pokker være 70-tallet?!! Og Romlingane med samme idioten. 2
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #17 Skrevet 6. juni 2018 2 minutter siden, Polly Ester skrev: På mandager gikk det jo noe greier som var fast? Het jo bare "Mandagsfilmen", det. 😉
Polly Ester Skrevet 6. juni 2018 #18 Skrevet 6. juni 2018 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Het jo bare "Mandagsfilmen", det. 😉 Ja, det sa seg jo egentlig selv. Hva slags filmer var det? Var det da de sendte disse filmene med de kortene som spant rundt og rundt i introen? Jeg hører melodien i hodet nå, men husker ikke hva det var for noe annet enn melodien og kortene. Og så var det ei dame som danset i ild eller noe sånt?
Jerry Lee Skrevet 6. juni 2018 #20 Skrevet 6. juni 2018 1 minutt siden, Polly Ester skrev: Ja, det sa seg jo egentlig selv. Hva slags filmer var det? Var det da de sendte disse filmene med de kortene som spant rundt og rundt i introen? Jeg hører melodien i hodet nå, men husker ikke hva det var for noe annet enn melodien og kortene. Og så var det ei dame som danset i ild eller noe sånt? Det husker jeg ikke. Men det skulle sendes STORE filmer fra The Great US of A. Men også sære, snevre filmer fra Italia, Finland, Norge, Tyskland og gudveithvorfra. " Noko for einkvar" som Kringkastingsrådet hadde bestemt. 🙈
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå