Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei alle der ute! 😊

Er det noen som jobber back office og vil dele hva de får i lønn? Enten årslønn eller månedlig? Og i hvilket felt de jobber i? (Megler, forsikring, Telecom, osv.)

Har vært i et intervju og fikk beskjed om å tenke på hva jeg forventet i lønn ved tilbud om jobb. Har forsøkt å Google det frem, men søkeresultatene varierer veldig.. Heller ingen "fasit" som utgangspunkt. Jeg har ingen videreutdanning, men lang arbeidserfaring.

Setter stor pris på svar!

Endret av cestlavie
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvilken stilling/funksjon? 

Back office kan være tusen forskjellige ting, det er derfor det ikke går an å google opp en snittlønn på dette som gir mening :)

Endret av Cuntzilla
Skrevet
7 minutter siden, Cuntzilla skrev:

Hvilken stilling/funksjon? 

Back office kan være tusen forskjellige ting, det er derfor det ikke går an å google opp en snittlønn på dette som gir mening :)

Takk for svar, det gir litt mening 😊 Jeg tenkte at det kanskje var saken.

Dette er en back office medarbeiderstilling hos et forsikringsfirma. Mye data, teknisk, fakturabehandling og vurdering, noe saksbehandling, regnskap, scanning, fakturering, etc. Noen tanker?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, cestlavie said:

Takk for svar, det gir litt mening 😊 Jeg tenkte at det kanskje var saken.

Dette er en back office medarbeiderstilling hos et forsikringsfirma. Mye data, teknisk, fakturabehandling og vurdering, noe saksbehandling, regnskap, scanning, fakturering, etc. Noen tanker?

Dersom den lange arbeidserfaringen er veldig relevant for jobben ville jeg sagt 400 000. Som startlønn ville jeg sagt kanskje 320 000

Anonymkode: 04ba5...371

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dersom den lange arbeidserfaringen er veldig relevant for jobben ville jeg sagt 400 000. Som startlønn ville jeg sagt kanskje 320 000

Anonymkode: 04ba5...371

Ja, er enig i at det høres noe riktig ut.. Takk for responsen! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Back office = Infrastruktur, admin o.l 

Middle office = Administrasjon, noe salg

Front office = Salg, inntektskilden til firma. 

FO er de som vanligvis får bonuser, eller jobber på årslønn + kommisjon. BO er stort sett bare årslønn. 

Anonymkode: 1e9a5...c00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...