Basementart Skrevet 1. mars 2005 #1 Del Skrevet 1. mars 2005 Noen som kan fortelle meg hvorfor dette produktet ikke er lov i Norge men er lov i omtrent alle andre land? Tenkte å kjøpe det når jeg skal til utlandet i sommer, har prøvd det av ei venninne og det fungerer veldig bra. Jeg er ofte plaget med rødhet/tørrhet i øynene og vanlige øyendråper fungerer ikke. Dette er jo spesielt framtydende om jeg har vært lenge oppe dagen før osv. Litt kjipt å komme på jobben med røde øyne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #2 Del Skrevet 1. mars 2005 Lurer på det samme.. Noen sier at det er for at man ikke skal kunne skjule at man er påvirket av rusmidler at det er forbudt i Norge. Men andre sier at de har hørt at det er skadelig for øynene også, uten at de vet hvordan..Vet ikke hva jeg skal tro, så jeg våger ikke å bruke det så ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mars 2005 Hvis det er skadelig for øynene så ville det vel ikke blitt solgt reseptfritt i omtrent alle andre land i europa? Det med at man ikke skal kunne skjule at man er påvirket av rusmidler er jeg derimot med på.. til en viss grad.. ville ikke kommet som en bombe om dette er vårt lands grunn til å ikke ha det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #4 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg vil så absolutt ikke anbefale dette. Jeg brukte Clear eyes i et års tid og fikk til slutt en skikkelig infeksjon på begge øynene. Jeg slet lenge med dette og legen ga meg stort sett det meste som finnes av øyedråper uten resultat. Til slutt måtte jeg gå på både tabletter og øyedråper for å slå det tilbake. Jeg fikk dessuten beskjed om at at man ved bruk av slike preparater kan skade blodårene på øynene og derfor få en varig tilstand av røde øyne. Og bruker man C.E for å bli kvitt dette vil man fort befinne seg i en vond sirkel med konstant bruk av C.E med påfølgende infeksjoner. Jeg har ikke brukt preparatet etter dette og øynene mine er heldigvis fine. Så jeg anbefaler deg å tenke etter om dette egentlig er så viktig for deg likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #5 Del Skrevet 1. mars 2005 Det jeg har lest (et eller annet sted) er at hvis du bruker ClearEyes hver dag vil det etterhvert føre til at du har konstant røde øyne, du blir på en måte avhengig. Vet ikke om det stemmer, men jeg syns det er helt supert å bruke de dagene man ikke ser like fresh ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #6 Del Skrevet 1. mars 2005 Kan skade de små blodårene i øyet. Norge har en tendens til å ikke selge legemidler som er farlige selv om de brukes etter anvisning. Heldigvis. (Fikk en litt deja vu følelse nå, tror jeg har skrevet om dette før. Ta et søk, så finner du det sikkert) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. mars 2005 #7 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg har noe som heter eye-lite, tror jeg. og det er kjøpt i norge såvidt jeg husker. *springer for å sjekke* hmmm, det sto ingenting vettugt på flaska. men uansett tror jeg slikt kan være skadelig på sikt. jeg bruker det bare en ytterst sjelden gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #8 Del Skrevet 1. mars 2005 Norge har en tendens til å ikke selge legemidler som er farlige selv om de brukes etter anvisning. Heldigvis. DET er det vel delte meninger om (noskapin: fosterskader, seroxsat: selvmordsatanker osv, og ørten andre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 1. mars 2005 #9 Del Skrevet 1. mars 2005 Clear Eyes har en adrenalin-effekt på blodårene som gjør at de trekkes sammen og derfor får man hvitere øye-epler. Men i lengden stresser Clear Eyes øynene og som noen andre nevnte, man får en ond sirkel hvor man faktisk kan risikere å få enda rødere og ikke minst konstant røde øyne. Hadde aldri i verden brukt Clear Eyes på mine øyne, for å si det sånn. Selv får jeg rødere øyne av feks kontaktlinser - derfor velger jeg å bruke mest briller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #10 Del Skrevet 1. mars 2005 hva gjør det for øynene dette middelet da+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basementart Skrevet 2. mars 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 2. mars 2005 Hmm.. ok takk for svar folkens! Skal tenke meg om Kanskje en optiker kan hjelpe meg.. er nemlig veldig plaget med røde øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #12 Del Skrevet 2. mars 2005 som de andre her sider så skader clear-eyes øynene. Eye-lite ble solgt for 2 år siden i norge, men ble forbudt av samme grunn som clear-eyes. Det har iallefall ikke noe med at man kan skjule om man er påvirket av alkohol eller narkotika... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå