AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Har alltid brukt foundation, men begynner å bli lei av å ta det på hver morgen. Dessuten er det deilig å slippe nå på sommeren å la huden få puste litt. "Problemet" er bare at huden i ansiktet er så ujevn og jeg er alltid veldig rød. Jeg bruker en mild rensegel fra apoteket for sensitiv hud. Jeg har lurt på om jeg kan ha rosascea, men jeg har ingen sår/ruglete rød utslett. Huden er så og si glatt, men med litt synlige porer da spesielt på nese, kinn, panne (t-sona) og også ganske fet akkurat her. Jeg lurer på om det er nor som vil hjelpe mot rødheten i ansiktet, og den ujevne fargen. Kom gjerne med tips til meg. Anonymkode: 86056...cf4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Toner på morgenen og kvelden etter rens kan fjerne rødheten Søk på amazon.com etter "toner red" for eksempel eller google toner red skin reviews så får du opp produkter med anbefalninger. Rose ship toner og witch hazel toner mener jeg å huske skal hjelpe mot rødhet. Jeg bruker en toner spray som heter Secret Key Bee Venom AC-control toner de gangene jeg føler ansiktet mitt er rødt og litt inflammert. Den fjerner også rødheten. Vet også at det finnes masker man kan ta , eller til og med lage hjemme. Google litt rundt Forresten er synlige porer helt normalt, og spesielt i T-sonen. Anonymkode: 447ec...827
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå