AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Jeg har i en 2 års tid, hat mye smerter i bena, leddene stivner hver gang jeg slapper av, så når jeg reiser meg, gjør det ekstra vondt å stå og gå de første 10 min. Må gå som en liten unge i trappa. Føttene er verst. Nå i det siste, så har jeg og følt at jeg mister all styrke i bena da jeg har reist meg opp, er så jeg vidt klarer å stå på de. Tar litt tid hvor jeg bare må stå der, før det blir litt bedre. Noen ganger så ille, at jeg er redd for at jeg bare vil dette sammen. Jeg sliter og med konsentrasjonen og er mye sliten. Noen her som vet hva dette kan være? Føler legen ikke tar meg så seriøst, da jeg har annen sykdom. Men sykdommene jeg har skal ikke gi smerter i bena, muskler eller ledd. Slitenhet er noe min diagnoserte sykdom gir meg. Anonymkode: e8062...9f7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Kan ikke hjelpe. Har det sånn selv og. Jeg har visst Bekhterevs. Hadde skikkelige problemer den gangen jeg hadde B12 mangel. Kanskje du bør sjekke det? Anonymkode: b6d83...333
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Hadde spurt om en henvisning til revmatolog. Jeg har leddgikt, og har det sånn som du beskriver. Man kan også få en følelse av å være sliten når man har det. Anonymkode: 0b0e3...cc3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Det at man har èn tilstand utelukker ikke en annen. Epstein Barr-viruset f.ex. gir mange forskjellige symptomer. Anonymkode: 0398d...efa
Muskath Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 (endret) Fibromyalgi gir mange forskjellige symptomer, mye smerter. Hva med å prøve en osteopat? Ellers vil jeg også anbefale å få henvisning til revmatolog. Endret 7. juni 2018 av Muskath
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Sånn har jeg vært i mange år nå, begynte så smått etter fødsel for 5 år siden. Fikk MS diagnosen i vår, så der var svaret på det gitt. Før dette så følte jeg at legen så på meg som hypokonder. Ikke før jeg plutselig fikk nedsatt syn på ett øye ble det faktisk oppdaget på MR av hode. Ikke meningen å skremme, men prøv å få aktuelle utredelser. Det er mange sykdommer som har mange fellestrekk. Anonymkode: 5d064...b39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå