Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jo' date= g-streng er turn-off. Det ser homsete ut.

:ler: Skriver under her jeg.

Gjest Anonymous
Skrevet

gutter kan jo selvfølgelig bruke g-streng, men om en kar jeg skulle hatt sex med viste seg i et slikt plagg hadde det nok ikke blitt noe rockandroll. total turn off

Skrevet

Nei, synes overhode ikke en g-string har NOE å gjøre på en mann;

-ser aldri trusekanten på boxeren allikevel

-g-string kan umulig være komfortabelt for ham med alt det ekstra han har i forhold til jenter

-det ser helt for jævlig ut

-en litt tight boxer fremhever forøvrig lårene, DET liker jeg :wink:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

:ler::ler: Hvordan har jeg gått glipp av string emil??? Herregud :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg kunne lett ha levd et bra liv uten string emil oppdagelsen i dag.... grøss.. de bildene burde være gitt ut til alle menn som handler string truser- til skrekk og advarsel.

Skrevet

Hvis jeg hadde møtt en fyr, kledde av oss foran hverandre for første gang og han hadde hatt g-strong, da hadde jeg ledd meg skakk ihjel i alle fall. HAdde ikke blitt no på han da, for å si det sånn. det blir for feminint. Forbinder det med homofile, ettersom jeg trente moderne med en homse som trente i stram sort tightslignende bukse og g-string under.

Gjest Bollerusk
Skrevet

Du må jo gjerne bruke det hvis du vil, men jeg hadde ledd meg ihjel om jeg hadde sett det.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Det er all slags mannfolk som kjøper de. Til og med gamle krokryggete gråhårete gubber. :sjarmor:

Åh? Jobber du på HM eller har du bare observert? ;)

Gjest mr. brukernavn
Skrevet

Jeg er gutt bruker tanga en gang iblandt, kun fordi det er komfortabelt å gå med. Spessielt i stedet for å svette i en stor bokser på sommeren.

Man slipper liksom å rette på undertøyet og utstyret hele tiden da det sitter liksom alltid på plass i en tanga i motsetning til en bokser. Om det er noe pent er en annen ting, men jeg syns i allefall at det er mye mer behagelig, og det blir mer og mer vanlig. Ellers syns dama at det faktisk er sexy.

Tanga på menn er i allefall mye mer hygienisk og mindre skadelig for menn å bruke enn kvinner. Da stringen hos kvinner er i kontakt med begge åpningene under, og det er bare en kort 2cm mototvei for uheldige bakterier mellom de.

Gjest gjest1
Skrevet

Nei forresten: String-Emil kan, men ingen andre.

• 12 år senere...
Skrevet

Jeg går i string, fordi jeg synes det er behagelig, og i mitt tilfelle startet det som lek med en kjæreste. Til min overraskelse var dem jo behagelig å gå i.

Jeg har ingen forestillinger om at det skal være sexy, og bruker dem aldri når jeg skal på byen, skifte i svømmehall/treningssenter, til lege, eller andre tilfeller der det er sjanse for at andre ser dem. Som tidligere kommentert, synes jeg og at boksere blir som "bleier" i forhold, uavhengig av form og størrelse.

For de av dere som tror at det skal være ubehagelig for menn pga at vi har mer utstyr, så tror dere tydeligvis at det kun blir laget tanga for kvinner. Når produsenter slik som Armani lager tanga for menn, så beregner dem god plass der det er nødvendig. (Kun denne type jeg bruker)

Må jo også nevnes, at når Armani selger flere typer tanga for menn, så er det ett tydelig tegn på at det blir fler og flere menn som liker dem. Dette er truser til 300-400 kr, og det er heller ikke typiske strippe/sex-lek truser. Tanga for menn hadde jo ikke blitt produsert med mindre det er et godt marked for dem.

Det er mange jenter som bruker tanga fordi det er behagelig, og det er overhodet ingen grunn til å påstå at det samme ikke skal gjelde menn. 

Tidene endrer seg. Jeg bruker tanga med god samvittighet fordi det er de mest behagelige trusene jeg kjenner til, og det synes jeg alle andre menn med samme oppfatning og skal gjøre.

For øvrig så er jeg straight, bare i tilfelle det spørsmålet dukker opp😜

Skrevet
På 1. mars 2005 den 16.38, Gjest G-Streng_Gutt skrev:

Jeg er helt enig - da med tanke på punktene dere nevner opp. Kvalmt, grusomt, ekkelt etc. med ekle mannerumper i string (basert på at dere tydeligvis ikke direkte vet hva dere sier nei til). Det "baserer" seg feil... fordi...

Ja, gamle menn i utvaskede string må være ekkelt. Og spesielt dem som har hårete rumper - noe så ufyselig skal jeg være enig i.

Men hva med oss gutter som ser at det er sexy å fjerne hår på rumpen? En blir så utrolig mye mer sexy ved å gjøre det, mener nå jeg. Helt ufyselig å være hårete på rumpen og mye bedre å være glatt dere. Ja, vi kommer dere jenter i næringen...

Jenter, tenner dere ikke på rumpene våre? I flere undersøkelser gjort stadfestes det at rumpen er det dere ser på som noe av det første av de fysiske attributtene på en mann...

Jeg synes mannerumper er digg, men ikke i string.... Og spesielt ikke om du barberer rumpa i tillegg, hadde ikke klart å ta deg seriøst, hadde blitt ekstremt feminint og jeg hadde trodd du var homofil, men ikke helt ærlig med deg selv. Jeg liker maskuline mandige menn.

Runpa er forøvrig ikkke det første de fleste kvinner ser på, jeg er temmelig sikker på at rent kroppslig så er det bryst, skuldre og armer man ser på først. 

Anonymkode: e75c0...f9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...