Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest G-Streng_Gutt
Skrevet

Dere jenter ikler dere hver dag denne vidunderlige g-streng trusen..., mens vi gutter er pent "nødt" til å ta på oss våre boxere (les: bleier) ;-)

Hva synes dere jenter om dette? Kan gutter bruke g-streng eller er det totalt turn-off? Og hvis det er det... hvorfor?

Har selv brukt g-streng og det er et helt fantastisk undertøy sett i forhold til den ekle boxeren (ja, jeg vet at de finnes i alle fasonger og farger), men det er ikke det samme som en nett, liten g-streng. Helt vidunderlig er det undertøysplagget. Noe som alle dere jenter nok kan stemme samstemt i...

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jo, g-streng er turn-off. Det ser homsete ut.

Skrevet

Total turn off, desverre. Nå synes jeg at string er stygt i seg selv, da. Men enda verre på gutter enn på jenter.

Skrevet

Turn-OFF!!!!!!!

Jeg synes ikke det er mange jenter som kler det særlig godt heller, men rumpa har det med å se litt bedre ut i trange jentebukser MED...

Skrevet

Jeg synes det ser litt rart ut,kanskje fordi det er uvanlig,

men selfølgelig kan du bruke det!

Det viktigste er jo hva slags undertøy du synes er mest behagelig å ha på.

Det vel ikke så mange som ser undertøyet ditt uansett..?

Skrevet
Total turn off' date=' desverre. Nå synes jeg at string er stygt i seg selv, da. Men enda verre på gutter enn på jenter.[/quote']

Enig i dette jeg

.. og det som "datt" meg i hodet når jeg leste innlegget var String Emil .. selv om det vel kanskje var litt på siden....

Gjest lilletroll
Skrevet
Kan gutter bruke g-streng /quote]

Selvfølgelig KAN dere det....er jo ikke noe vanskelig....men til spørsmål nummer to, om det er en turn off....JA.....string og gutter hører IKKE sammen!! Gutter "SKAL" ha boxer, ferdig med det!!

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, fy f..., det er skikkelig turn-off.

Gjest Sukkerert
Skrevet

HVEM er det som kjøper alle g-stringene de har på butikker som HM? Det er jo masser herre-g-string, men har aldri møtt en fyr som bruker det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ville nok, helt ærlig, blitt litt lamslått om et nytt mannlig bekjentskap hadde vrengt av seg buksa og sto der i g-streng, og trolig hadde jeg også fnist litt. Det virker ikke særlig mandig.

MEN: Det har jo bare med vane å gjøre. Kanskje fremtiden taler for deg :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet
HVEM er det som kjøper alle g-stringene de har på butikker som HM? Det er jo masser herre-g-string' date=' men har aldri møtt en fyr som bruker det.[/quote']

*fikk ekkelt bilde i hodet av feite, ekle gamle menn med g-streng*

Jeg tror jeg er veldig glad for at jeg aldri har møtt en gutt med g-streng. :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis man kjøper boxere i rett størrelse og av bra merke så kan det ikke kalles bleier. Dessuten tror jeg neppe at string er behagelig for menn iom. at de har endel mer utstyr der nede enn oss jenter. Og la oss ikke glemme at hårete mannerumper + string er så ulekkert at jeg ikke engang vet hvor jeg skal begynne.

Har mange homofile venner som også mener at menn med string er en def. turn-off.

De fleste jenter kler ikke string men når det får klærne til å sitte penere så er det jo helt i orden å bruke dem.

Gjest G-Streng_Gutt
Skrevet

Jeg er helt enig - da med tanke på punktene dere nevner opp. Kvalmt, grusomt, ekkelt etc. med ekle mannerumper i string (basert på at dere tydeligvis ikke direkte vet hva dere sier nei til). Det "baserer" seg feil... fordi...

Ja, gamle menn i utvaskede string må være ekkelt. Og spesielt dem som har hårete rumper - noe så ufyselig skal jeg være enig i.

Men hva med oss gutter som ser at det er sexy å fjerne hår på rumpen? En blir så utrolig mye mer sexy ved å gjøre det, mener nå jeg. Helt ufyselig å være hårete på rumpen og mye bedre å være glatt dere. Ja, vi kommer dere jenter i næringen...

Jenter, tenner dere ikke på rumpene våre? I flere undersøkelser gjort stadfestes det at rumpen er det dere ser på som noe av det første av de fysiske attributtene på en mann...

Gjest Gjesta
Skrevet

Alle gutter kan gå med g-string, men svært få bør ;)

Skrevet
HVEM er det som kjøper alle g-stringene de har på butikker som HM? Det er jo masser herre-g-string' date=' men har aldri møtt en fyr som bruker det.[/quote']

Det er all slags mannfolk som kjøper de. Til og med gamle krokryggete gråhårete gubber. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Alle gutter kan gå med g-string' date= men svært få bør ;)

:ler: :enig_animasjon:

Skrevet

Jeg bruker g-string hver dag. Bruker jentetruser. Hva er så stilig med bokser, ser da helt komisk ut.

Skrevet
Jeg bruker g-string hver dag. Bruker jentetruser. Hva er så stilig med bokser' date=' ser da helt komisk ut.[/quote']

Nei det ser ikke komisk ut med boxer på menn! Men jentetruser derimot.... :hoho:

Gjest hera ulogga
Skrevet

Det samme tenkte jeg (fy for noen grisejenter vi er) ...og stringene han selger slår til og med selveste sputnik-trusa hva angår stygghetsfaktor...

Gjest G-Streng_Gutt
Skrevet

Så hvorfor skal dere jenter bære dette plagget?

Ettersom mange gutter har mye strammere rumper enn mange jenter der ute som ikler seg dette plagget... burde det vel være sunn fornuft (iallfall blant de jenter) som ikke har rumpe "fin" nok til å bære g-streng å la være...

Da slipper også vi gutter å gremmes og spy når vi napper av dere buksene... iallfall dere uten spretne rumper som ikke bør kunne tillate seg å bruke g-streng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...