Gjest florence Skrevet 14. august 2002 #1 Del Skrevet 14. august 2002 Humor er verdens beste medisin, så kom igjen folkens med gode vitser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 15. august 2002 #2 Del Skrevet 15. august 2002 Jeg har ikke egentlig en favorittvits, men jeg har en bra en jeg kan komme med... To kamerater døde, og den ene kom til himmelen mens den andre endte i helvete. Disse to karene brevvekslet mellom himmelen og helvete. Han som var i helvete fortalte om horehus, all sprit man kunne ønske seg, lekre damer osv. Han i himmelen ble svært fristet, og bestemte seg for å reise på besøk til sin kamerat i helvete. Da han kom dit, spiste de den deiligste mat, drakk seg skitings og kosa seg. Så reiste de på horehus for å få seg litt. De fant hver sin lekre dame og ble med disse på hvert sitt rom. Da de møttes til frokost neste morgen, spurte han som hørte til i helvete om hvordan han fra himmelen hadde hatt det natten i forveien med denne dama. "Joda," svarte han, "det var bra det. Men jeg fikk'n ikke inn i henne." "Vel," svarer kameraten; "det er det som er helvete...." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. august 2002 #3 Del Skrevet 15. august 2002 Synes denne er litt søt: To par reiste hvert år til et hotell for å ha hyggelig weekend. Det spiste, drakk, danset, og koste seg storligen. En helg kom de inn på temaet partnerbytte, og de fant ut at alle fire syntes det hørtes spennende ut, og de besemte seg for at de ville prøve det ut, der og da. Ut på kvelden kunne man i hotellgangen høre knirk og stønn fra de to rommene parene hadde (det var et hotell med dårlig lydisolering), og fra det ene rommet hørtes følgende replikk: "Du Kari - tror du guttene har det like godt som oss?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå