AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #21 Del Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tipper det vil bety lite ja. Det er klart Chili sikkert har en klausul i kontrakten om at det ikke skal deles med andre og evt. andre begrensninger, men i praksis betyr det lite for de fleste - med mindre man skulle gå veldig langt og bruke det til å selge tilgang til de andre og tjene penger på det, slik at det kanskje blir mediaoppslag. Da kan det nok bli en reaksjon, men ikke for 99% av privatbrukerne. Anonymkode: f7b8d...592 Agree. Spørsmålet er om/når de andre kommer etter. 1000 gb for 399,- er egentlig jævli rimelig uansett. Det erstatter bredbånd hjemme mer eller mindre 100%. Anonymkode: cf020...0d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 8. juni 2018 #22 Del Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Agree. Spørsmålet er om/når de andre kommer etter. 1000 gb for 399,- er egentlig jævli rimelig uansett. Det erstatter bredbånd hjemme mer eller mindre 100%. Anonymkode: cf020...0d9 Ikke når du ikke bor alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tibbie Skrevet 8. juni 2018 #23 Del Skrevet 8. juni 2018 (endret) Jeg byttet til Chili for en uke siden. Bruker mellom 15 og 20 GB på en måned og var lei av telefonregninger til tusenlappen Endret 8. juni 2018 av Tibbie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #24 Del Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, WCKD skrev: Ikke når du ikke bor alene. Tror jeg skrev noe om at dette var ment til eget bruk osv. Les mine tidligere innlegg. Anonymkode: cf020...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #25 Del Skrevet 8. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Agree. Spørsmålet er om/når de andre kommer etter. 1000 gb for 399,- er egentlig jævli rimelig uansett. Det erstatter bredbånd hjemme mer eller mindre 100%. Anonymkode: cf020...0d9 1 minutt siden, WCKD skrev: Ikke når du ikke bor alene. Kommer jo helt an på behov. Mange vil klare seg fint med 1000gb, også en liten familie, selv hvis hver av familiemedlemmene strømmer litt. Det er kun de som strømmer ganske mye, som evt. vil nå taket, men det er ganske mange som ikke gjør det. Anonymkode: f7b8d...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WCKD Skrevet 8. juni 2018 #26 Del Skrevet 8. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer jo helt an på behov. Mange vil klare seg fint med 1000gb, også en liten familie, selv hvis hver av familiemedlemmene strømmer litt. Det er kun de som strømmer ganske mye, som evt. vil nå taket, men det er ganske mange som ikke gjør det. Anonymkode: f7b8d...592 Hvordan skal dama se på Netflix når jeg ikke er hjemme da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #27 Del Skrevet 8. juni 2018 6 minutter siden, WCKD skrev: Hvordan skal dama se på Netflix når jeg ikke er hjemme da...? Det er ikke alle som har behov for kontinuerlig nett, tro det eller ei også i 2018. Anonymkode: f7b8d...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #28 Del Skrevet 8. juni 2018 14 minutter siden, WCKD skrev: Hvordan skal dama se på Netflix når jeg ikke er hjemme da...? Ved å bruke eksisterende bredbånd eller få sitt eget 1Tb-abb. Burde være innlysende. Anonymkode: cf020...0d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #29 Del Skrevet 8. juni 2018 4 timer siden, WCKD skrev: Var ikke akkurat dette jeg tenkte på, tenkte på hastigheten. Hastigheten er ikke viktig når man spiller online, om linjen er 5 Mbit/s eller 100 Mbit/s spiller ingen rolle. Det som er viktig er hvor høy latency man har. Jeg spiller mye online med 3G nett uten problemer, ping ligger mellom 30ms til 90ms ettersom hvilken server jeg er på. Anonymkode: 68bf4...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå