Gå til innhold

Erfaringer med bh fra nettbutikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har til nå bare handlet bh-ene mine på Change, da de har et godt utvalg til de av oss med litt større byster (er selv 70G). Men nå har jeg sett meg lei på skyhøye priser for middels/dårlig kvalitet, og vil finne meg en ny plass å handle.

Er det noen som vet om noen nettbutikker som tilbyr gode men rimeligere bh-er (trenger ikke være norske), og som evt. også har erfaring med hvordan størrelsene der er kontra Change sine? :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Marks & spencer! Kjøper kun BH der. Har alle størrelser, fine farger og design. Jeg har gått fra 130 - 70 kg og utallige BH-størrelser, og kjøper fortsatt fra M&S. 

Anonymkode: c1d50...da2

• Liker 1
Skrevet

Brastop.com har billige BHer i store cup-størrelser. De har mange av de samme merkene som selges i undertøysbutikker i Norge, for eks. Freya, Fantasie og Panache. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her vil jeg følge med. Jeg har 65g på change, men puppene mine er utover under armene, og jeg syntes det er vanskelig å finne noe som passer. 

Anonymkode: d6a5b...428

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Marks & spencer! Kjøper kun BH der. Har alle størrelser, fine farger og design. Jeg har gått fra 130 - 70 kg og utallige BH-størrelser, og kjøper fortsatt fra M&S. 

Takk for tips! :) Har du noen erfaring med hvordan disse størrelsene er i forhold til Change sine? 

4 timer siden, Perelandra skrev:

Brastop.com har billige BHer i store cup-størrelser. De har mange av de samme merkene som selges i undertøysbutikker i Norge, for eks. Freya, Fantasie og Panache. 

Takk for tipset, der var det mye fint. :) Vet du noe om hvordan de ligger an størrelsesmessig i forhold til Change? Jeg må sikkert uansett bestille et par forskjellige størrelser, for å prøve ut, men greit å kunne ta en bh jeg allerede har og som sitter som et skudd, som utgangspunkt. :) 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Ida Høst skrev:

Takk for tips! :) Har du noen erfaring med hvordan disse størrelsene er i forhold til Change sine? 

Takk for tipset, der var det mye fint. :) Vet du noe om hvordan de ligger an størrelsesmessig i forhold til Change? Jeg må sikkert uansett bestille et par forskjellige størrelser, for å prøve ut, men greit å kunne ta en bh jeg allerede har og som sitter som et skudd, som utgangspunkt. :) 

Ang. M&S

Jeg kan desverre ikke si mer enn at av egen erfaring er kvaliteten mye bedre og prisen mye lavere enn hos change. De mest populære BHene hos M&S er veldig gode. Etter vektnedgang (tro det eller ei) byttet jeg fra padded til non-padded bh (med spile). Alle jeg har prøvd gir god løft og brystene ser fine og runde ut. Jeg vil si at størrelsene er helt normale, og du kan kjøpe mange sorter og fortsatt ha samme størrelse.

Jeg legger ved link til den beste BHen jeg har prøvd. Cupen har stretch som gjør det mye bedre å putte brystet oppi, og den gir brystene veldig fin form. 

http://www.marksandspencer.com/all-over-lace-non-padded-full-cup-bra-dd-h/p/p60092114?prevPage=plp

Denne finnes nå i longline også :) 

http://www.marksandspencer.com/jacquard-lace-underwired-dd-g-bra/p/p22069554?prevPage=plp

Dette er bestselgeren. Meget god den også. 

De har også en DD+ bralet som er fantastisk om du ikke ønsker å bruke BH en dag. Den fungerer som en BH og har tykke stropper. Har to av den. 

Akkurat nå bruker jeg 34E i størrelse, men har også brukt 38G, 38E, 34GG ++, og BHene sitter like godt fra M&S. 

AnonymBruker
Skrevet
På ‎06‎.‎06‎.‎2018 den 19.14, Perelandra skrev:

Ja, her var det mye lekkert. Tuuusen Takk for tipset.  Hilsen mann som liker å stæsje opp dama, men som synest det er flaut å gå i dameundertøybutikker.

Anonymkode: 9afb6...001

• Liker 2
Skrevet
På 7.6.2018 den 0.09, Ida Høst skrev:

Vær oppmerksom at det brukes ulike systemer på størrelser i ulike deler av verden. Change bruker det europeiske med cm, mens Brastop bruker det britiske med tommer. Cup'ene er også litt ulike siden det britiske bruker dobbelstrørrelser. Du finner en oversikt mellom størrelser i UK og EU her Bra Size Guide

Nå er det lenge siden jeg selv har brukt BHer fra Change, men så vidt jeg husker, måtte jeg ha større cup hos Change enn i merkene som selges hos Brastop. Jeg tror det stemmer ganske godt med forskjellene mellom EU- og UK-størrelser. Bruker du 70G hos Change, tipper jeg du vil passe 32F hos Brastop

• Liker 1
Skrevet
På 8.6.2018 den 12.16, Perelandra skrev:

Vær oppmerksom at det brukes ulike systemer på størrelser i ulike deler av verden. Change bruker det europeiske med cm, mens Brastop bruker det britiske med tommer. Cup'ene er også litt ulike siden det britiske bruker dobbelstrørrelser. Du finner en oversikt mellom størrelser i UK og EU her Bra Size Guide

Nå er det lenge siden jeg selv har brukt BHer fra Change, men så vidt jeg husker, måtte jeg ha større cup hos Change enn i merkene som selges hos Brastop. Jeg tror det stemmer ganske godt med forskjellene mellom EU- og UK-størrelser. Bruker du 70G hos Change, tipper jeg du vil passe 32F hos Brastop

Takk :) Jeg søkte meg frem til at 32F ville være riktig for britiske bh-er ja. :) Jeg har bestilt to forskjellige typer fra Brastop og er spent på resultatet. Det er jo gratis å bytte, så det gjør det jo mindre «skummelt» om størrelsen skulle være litt bom. 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...