Gå til innhold

Skal du hoppe på WJD?  

1. 1. Skal du hoppe på WJD?

• Ja
      2
    • Ja ... ikke fordi det hjelper ... men det er jo litt artig da
      7
    • Nei
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. og tror du det hjelper?

Dagbladet

World jump day

Synes jo det er litt artig om "hele" verden hoppet samtidig - selv om jeg vel ikke har så veldig tro på at det hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg hopper over akkurat dette...

(Hvorfor gidder jeg svare i det hele tatt....??)

Skrevet
Jeg tror jeg hopper over akkurat dette...

(Hvorfor gidder jeg svare i det hele tatt....??)

.. lite å gjøre i dag kanskje.. og da hopper man jo ofte på det meste .... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke bare ville det være 'artig' om hele verden hoppet, samtidig - men jeg tror det kunne være et skritt i riktig rettning av å kunne enes om et gode som er gjeldene for menneskeheten.

Om det i første omgang skulle vise seg at noe så triviellt som å 'hoppe' kunne samle oss til noe bedre - så synes jeg vi burde gjøre nettopp det :-)

:hoppe:

Skrevet

Jeg fikk lyst til å være med på det.

Gjest lilletroll
Skrevet

Du trener allerede ser jeg lillebille :Hehe:

Skrevet
Du trener allerede ser jeg lillebille :Hehe:

.. tror vi er to som gjør det :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet

Å fillern, tenkte jeg ikke på en gang :oops: :ler:

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg har hoppedag hver fredag jeg :ler:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det ingen fler som er hoppesyke?

Skrevet

:sjenert:

Venter til selve hoppedagen, jeg :)

Gjest TomKrus
Skrevet

Artig. Når alle er i lufta flytter jorda på seg, og når alle treffer overflaten igjen skyver de den tilbake. Eller...

Skrevet
Artig. Når alle er i lufta flytter jorda på seg' date=' og når alle treffer overflaten igjen skyver de den tilbake. Eller...[/quote']

Noen nevnte Newtons tredje lov eller noe. Kraft og motkraft. Noe sånt. Konklusjonen er iallfall at jorda ikke flytter på seg.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Noen nevnte Newtons tredje lov eller noe. Kraft og motkraft. Noe sånt. Konklusjonen er iallfall at jorda ikke flytter på seg.

Jo men engang i tiden så var det teoretisk umulig at bier kunne fly, kan kanskje hende at det skjer noe uventet :ler: Selv om jeg syntes forklaringen på hvorfor det ikke vil skje noe (annet enn jordskjelv da)hørtes veldig logisk ut :)

Skrevet

Jeg har virkelig ikke peiling på dette, men jeg tror kanskje at for at jorda skal flytte seg så må kraften konsenteres på en side. Det kan jo ikke hjelpe så mye at 30 millioner amerikanere hopper samtidig med 30 millioner kinesere?

Jeg vet ikke helt. Jeg er litt blånn på disse tingene, jeg :ler:

Gjest TomKrus
Skrevet

Jo men engang i tiden så var det teoretisk umulig at bier kunne fly, kan kanskje hende at det skjer noe uventet :ler: Selv om jeg syntes forklaringen på hvorfor det ikke vil skje noe (annet enn jordskjelv da)hørtes veldig logisk ut :)

Det er humla som ikke skal klare å fly. Det er den som stadig bryter lover. Skulle vært arrestert. Det var det den skulle ha vært.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Det er humla som ikke skal klare å fly. Det er den som stadig bryter lover. Skulle vært arrestert. Det var det den skulle ha vært.

Det var da fryktelig :oops: Det er nu fint med blomster å bier å religion å sånn da :ler:

Gjest TomKrus
Skrevet

Det var da fryktelig :oops: Det er nu fint med blomster å bier å religion å sånn da :ler:

haha :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...