AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Del Skrevet 6. juni 2018 Noen med erfaringer fra Ulverud Skole, eventuelt andre skoler i Nittedal? Vi, som mange andre oslofamilier har begynt å se oss etter et sted å bo utenfor byen, men er veldig nysgjerrig på kvaliteten på skolene. Anonymkode: b6d9f...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Del Skrevet 6. juni 2018 Ingen? Anonymkode: b6d9f...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Del Skrevet 6. juni 2018 Hvorfor vil dere flytte til den minst sjarmerende delen av Nittedal? Ellers er skolene ganske like tror jeg, ikke noe alarmerende i lokalavisa. Men ungdomsskolen dere da vil sogne til har et dårlig rykte. Anonymkode: be6f0...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Del Skrevet 7. juni 2018 Flytter dere litt lenger nord i Nittedal er det gode skoler og tog til Oslo. Anonymkode: 60fc6...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Del Skrevet 7. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil dere flytte til den minst sjarmerende delen av Nittedal? Ellers er skolene ganske like tror jeg, ikke noe alarmerende i lokalavisa. Men ungdomsskolen dere da vil sogne til har et dårlig rykte. Anonymkode: be6f0...ee9 Jeg sa da ikke at vi ville flytte dit? Uansett så kan vi da ikke vite at det er den minst sjarmerende delen av Nittedal..? Det er jo derfor jeg spør om hvordan skolene er, så det er enklere å vurdere. Det er jo bare på den måten man kan utelukke, eller hva? TS Anonymkode: b6d9f...c99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #6 Del Skrevet 7. juni 2018 Ulverud var en fin skole da jeg gikk der for 17 år siden hvertfall 😂 Ungdomsskolen Li derimot, not so much, og sliter med de samme problemene som da jeg gikk der. Om du først skal flytte til Nittedal ville jeg likevel flyttet til toppen av Rotnes, i nærheten av Nittedal stasjon. Ellers kan jeg anbefale Skedsmokorset, det er et hyggelig og trivelig sted! 🙂 Anonymkode: 26c48...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå