Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt på studentbolig gjennom SiO. Er førstegangsstudent (99) og kommer fra Nord-Norge. Sendte søknaden sent i april i år. Jeg har kun søkt meg inn på Sogn og Kringsjå av flere grunner. For meg virker det som om det er de minst attraktive studentbyene for nordmenn. I tillegg har jeg de billigste hyblene øverst på lista. Jeg har satt ønsket innflyttingsdato til 1.juli. Når kan jeg regne med å få svar egentlig? Og er jeg nødt til å reise ned dit 1.juli (kontraktstart) for å få nøkler? Jeg skal jobbe i hjembyen min fram til studiet begynner, så er ikke så veldig gunstig for meg å fly fram og tilbake. Tror dere sjansen min for å få bolig er liten/stor?

Anonymkode: 783dd...780

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har søkt på studentbolig gjennom SiO. Er førstegangsstudent (99) og kommer fra Nord-Norge. Sendte søknaden sent i april i år. Jeg har kun søkt meg inn på Sogn og Kringsjå av flere grunner. For meg virker det som om det er de minst attraktive studentbyene for nordmenn. I tillegg har jeg de billigste hyblene øverst på lista. Jeg har satt ønsket innflyttingsdato til 1.juli. Når kan jeg regne med å få svar egentlig? Og er jeg nødt til å reise ned dit 1.juli (kontraktstart) for å få nøkler? Jeg skal jobbe i hjembyen min fram til studiet begynner, så er ikke så veldig gunstig for meg å fly fram og tilbake. Tror dere sjansen min for å få bolig er liten/stor?

Anonymkode: 783dd...780

:)

Endret av ØØØ
  • Liker 1
Skrevet

Du har nok sendt inn søknaden litt sent, så er ikke sikkert du får noe svar før studiestart, kanskje du får bolig ut på høsten. Du bør nok begynne å lete på det private markedet også. Husk at utenlandske studenter kommer før norske studenter i køen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...