AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Jeg har søkt på studentbolig gjennom SiO. Er førstegangsstudent (99) og kommer fra Nord-Norge. Sendte søknaden sent i april i år. Jeg har kun søkt meg inn på Sogn og Kringsjå av flere grunner. For meg virker det som om det er de minst attraktive studentbyene for nordmenn. I tillegg har jeg de billigste hyblene øverst på lista. Jeg har satt ønsket innflyttingsdato til 1.juli. Når kan jeg regne med å få svar egentlig? Og er jeg nødt til å reise ned dit 1.juli (kontraktstart) for å få nøkler? Jeg skal jobbe i hjembyen min fram til studiet begynner, så er ikke så veldig gunstig for meg å fly fram og tilbake. Tror dere sjansen min for å få bolig er liten/stor? Anonymkode: 783dd...780
ØØØ Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har søkt på studentbolig gjennom SiO. Er førstegangsstudent (99) og kommer fra Nord-Norge. Sendte søknaden sent i april i år. Jeg har kun søkt meg inn på Sogn og Kringsjå av flere grunner. For meg virker det som om det er de minst attraktive studentbyene for nordmenn. I tillegg har jeg de billigste hyblene øverst på lista. Jeg har satt ønsket innflyttingsdato til 1.juli. Når kan jeg regne med å få svar egentlig? Og er jeg nødt til å reise ned dit 1.juli (kontraktstart) for å få nøkler? Jeg skal jobbe i hjembyen min fram til studiet begynner, så er ikke så veldig gunstig for meg å fly fram og tilbake. Tror dere sjansen min for å få bolig er liten/stor? Anonymkode: 783dd...780 Endret 6. juni 2018 av ØØØ 1
telms Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Du har nok sendt inn søknaden litt sent, så er ikke sikkert du får noe svar før studiestart, kanskje du får bolig ut på høsten. Du bør nok begynne å lete på det private markedet også. Husk at utenlandske studenter kommer før norske studenter i køen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå