AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Jeg holder på med eksamen nå, og skal levere den nå klokka 14.... Ser at jeg ikke har sjans i havet til å gå en ålreit karakter. Tidligere i samme fag har jeg ligget på B, men av tidsmessige årsaker har jeg ikke fått jobbet så godt som ønskelig. Er så usikker på om jeg skal levere noe skikkelig ræva og gå for stryk (da kan jeg levere samme oppgave til høsten), eller om jeg skal jobbe på og kanskje karre til meg en D. Hadde vært digg å bli ferdig med studiene, karakterene har "ingenting" å si. Jeg har allerede en eksamensoppgave denne våren som jeg fikk B på, jeg tror karakter på vitnemålet blir C om jeg får en D på denne. Gurimalla, flink pike-syndromet altså... Anonymkode: 8cc17...dde
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder på med eksamen nå, og skal levere den nå klokka 14.... Ser at jeg ikke har sjans i havet til å gå en ålreit karakter. Tidligere i samme fag har jeg ligget på B, men av tidsmessige årsaker har jeg ikke fått jobbet så godt som ønskelig. Er så usikker på om jeg skal levere noe skikkelig ræva og gå for stryk (da kan jeg levere samme oppgave til høsten), eller om jeg skal jobbe på og kanskje karre til meg en D. Hadde vært digg å bli ferdig med studiene, karakterene har "ingenting" å si. Jeg har allerede en eksamensoppgave denne våren som jeg fikk B på, jeg tror karakter på vitnemålet blir C om jeg får en D på denne. Gurimalla, flink pike-syndromet altså... Anonymkode: 8cc17...dde Der sa du det. Jeg hadde tatt D-en. Anonymkode: 68582...779 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Hvis den ikke betyr noe bør du bare ta den D'en. En sluttkarakter på C er ikke dårlig. Anonymkode: 33899...22c 8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #4 Skrevet 6. juni 2018 Gjennomsnittskarakter blir C? Blir den B om du gjør det bedre på den du nå holder på med? Jeg ville ikke hatt en D om du kan det og vet du kan gjøre det bedre. Anonymkode: aebff...fbb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 Vel, jeg endt opp med å levere, så får det bare stå til. 👍🏻 Skulle skrive en rapport som hjemmeeksamen. To timer før fristen så det mørkt ut, men så bare kom jeg skikkelig igang og leverte i alle fall rett antall ord. Anonymkode: 8cc17...dde 2
Gjest Bøff Eløff Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg holder på med eksamen nå, og skal levere den nå klokka 14.... Ser at jeg ikke har sjans i havet til å gå en ålreit karakter. Tidligere i samme fag har jeg ligget på B, men av tidsmessige årsaker har jeg ikke fått jobbet så godt som ønskelig. Er så usikker på om jeg skal levere noe skikkelig ræva og gå for stryk (da kan jeg levere samme oppgave til høsten), eller om jeg skal jobbe på og kanskje karre til meg en D. Hadde vært digg å bli ferdig med studiene, karakterene har "ingenting" å si. Jeg har allerede en eksamensoppgave denne våren som jeg fikk B på, jeg tror karakter på vitnemålet blir C om jeg får en D på denne. Gurimalla, flink pike-syndromet altså... Anonymkode: 8cc17...dde Jeg tok D-en og angrer. Så nå må jeg skrive helt ny oppgave, kontra de som strøk og lever samme oppgave. Jeg ville strøket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå