Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med eksamen nå, og skal levere den nå klokka 14.... Ser at jeg ikke har sjans i havet til å gå en ålreit karakter. Tidligere i samme fag har jeg ligget på B, men av tidsmessige årsaker har jeg ikke fått jobbet så godt som ønskelig.

Er så usikker på om jeg skal levere noe skikkelig ræva og gå for stryk (da kan jeg levere samme oppgave til høsten), eller om jeg skal jobbe på og kanskje karre til meg en D. Hadde vært digg å bli ferdig med studiene, karakterene har "ingenting" å si. Jeg har allerede en eksamensoppgave denne våren som jeg fikk B på, jeg tror karakter på vitnemålet blir C om jeg får en D på denne.

Gurimalla, flink pike-syndromet altså...

Anonymkode: 8cc17...dde

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på med eksamen nå, og skal levere den nå klokka 14.... Ser at jeg ikke har sjans i havet til å gå en ålreit karakter. Tidligere i samme fag har jeg ligget på B, men av tidsmessige årsaker har jeg ikke fått jobbet så godt som ønskelig.

Er så usikker på om jeg skal levere noe skikkelig ræva og gå for stryk (da kan jeg levere samme oppgave til høsten), eller om jeg skal jobbe på og kanskje karre til meg en D. Hadde vært digg å bli ferdig med studiene, karakterene har "ingenting" å si. Jeg har allerede en eksamensoppgave denne våren som jeg fikk B på, jeg tror karakter på vitnemålet blir C om jeg får en D på denne.

Der sa du det. Jeg hadde tatt D-en.

Anonymkode: 68582...779

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvis den ikke betyr noe bør du bare ta den D'en. En sluttkarakter på C er ikke dårlig. 

Anonymkode: 33899...22c

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Gjennomsnittskarakter blir C? Blir den B om du gjør det bedre på den du nå holder på med?

Jeg ville ikke hatt en D om du kan det og vet du kan gjøre det bedre.

Anonymkode: aebff...fbb

Skrevet

Hvilket fag er det?

AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg endt opp med å levere, så får det bare stå til. 👍🏻 Skulle skrive en rapport som hjemmeeksamen. To timer før fristen så det mørkt ut, men så bare kom jeg skikkelig igang og leverte i alle fall rett antall ord. 

• Liker 2
Gjest Bøff Eløff
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tok D-en og angrer. Så nå må jeg skrive helt ny oppgave, kontra de som strøk og lever samme oppgave. Jeg ville strøket. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...