AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Del Skrevet 6. juni 2018 https://www.elkjop.n...t-tv-ue58mu6125 Tanker? Ser den er prisa ned fra 12k. Ser jo rimelig bra ut, 4K ser jeg og. Bør den investeres? Anonymkode: d233e...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Del Skrevet 6. juni 2018 Lenken fungerer ikke. Med utgangspunkt i prisen ville jeg ikke kjøpt denne hvis det var 4K jeg var ute etter, men som en vanlig TV på 58 tommer er den helt sikkert helt grei. Kommer også ann på hva den skal brukes til. Se på nyheter og standard TV-programmer eller film fra Bluray f.eks. Anonymkode: c9fdb...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Del Skrevet 6. juni 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lenken fungerer ikke. Med utgangspunkt i prisen ville jeg ikke kjøpt denne hvis det var 4K jeg var ute etter, men som en vanlig TV på 58 tommer er den helt sikkert helt grei. Kommer også ann på hva den skal brukes til. Se på nyheter og standard TV-programmer eller film fra Bluray f.eks. Anonymkode: c9fdb...8cb https://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/UE58MU6125XXC/samsung-58-uhd-smart-tv-ue58mu6125 Anonymkode: d233e...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 6. juni 2018 #4 Del Skrevet 6. juni 2018 (endret) Dette er en TV som kun Elkjøp og Effekt selger, det i seg selv bør gjøre alle og enhver skeptisk. At denne er satt ned fra 12000 kr til 6000 kr bør man dermed ta med en stor klype salt da Elkjøp har enorm avanse på disse produktene de i praksis er alene om å lagerføre. Og man har heller ingen andre å sammenlikne prisen med. Dette er et klassisk triks fra de store kjedene for å kunne reklamere med enorme avslag. Disse "spesialproduktene" er sjelden blant toppen i sin klasse, men til normal tv-titting er denne tven sikkert helt grei. Endret 6. juni 2018 av Traktor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #5 Del Skrevet 6. juni 2018 4 minutter siden, Traktor skrev: Dette er en TV som kun Elkjøp og Effekt selger, det i seg selv bør gjøre alle og enhver skeptisk. At denne er satt ned fra 12000 kr til 6000 kr bør man dermed ta med en stor klype salt da Elkjøp har enorm avanse på disse produktene de i praksis er alene om å lagerføre. Og man har heller ingen andre å sammenlikne prisen med. Dette er et klassisk triks fra de store kjedene for å kunne reklamere med enorme avslag. Disse "spesialproduktene" er sjelden blant toppen i sin klasse, men til normal tv-titting er denne tven sikkert helt grei. Så du mener det er scam om jeg kjøper? Jeg reagerte og på at bare de to kjedene selger den, veldig rart. Anonymkode: d233e...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 6. juni 2018 #6 Del Skrevet 6. juni 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du mener det er scam om jeg kjøper? Jeg reagerte og på at bare de to kjedene selger den, veldig rart. Anonymkode: d233e...0cb Scam er det ikke. Dette er tros alt en tv fra Samsung, så det er grenser for hvor dårlig den får vært. Men du skal ikke kjøpe denne fordi du tenker at du får den til halvpris og sparer 6000 kr. Tilbudsprisen er nok nærmere der prisen egentlig burde vært. 4k får de færreste nytte av og er i stor grad et salgstrikks fordi det høres fint ut. For det første sitter de fleste alt for langt unna TVen til å merke forskjell. For det andre er tilgjengeligheten av 4k-innhold meget begrenset. Og for det tredje er det mye annet med en TV som er mer vesentlig enn oppløsningen. Jeg ville når som helst valgt en bra tv med full-hd over en billig 4k-tv. Endret 6. juni 2018 av Traktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #7 Del Skrevet 6. juni 2018 10 minutter siden, Traktor skrev: Scam er det ikke. Dette er tros alt en tv fra Samsung, så det er grenser for hvor dårlig den får vært. Men du skal ikke kjøpe denne fordi du tenker at du får den til halvpris og sparer 6000 kr. Tilbudsprisen er nok nærmere der prisen egentlig burde vært. 4k får de færreste nytte av og er i stor grad et salgstrikks fordi det høres fint ut. For det første sitter de fleste alt for langt unna TVen til å merke forskjell. For det andre er tilgjengeligheten av 4k-innhold meget begrenset. Og for det tredje er det mye annet med en TV som er mer vesentlig enn oppløsningen. Jeg ville når som helst valgt en bra tv med full-hd over en billig 4k-tv. Ok forstår. Så du hadde holdt deg unna denne 6k tven og heller gitt 2-3k ekstra for en bedre enn? Greia er at jeg må ha enten 58, 60 eller 65 tommer. Og prislappen må være under 8.5k. Anonymkode: d233e...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #8 Del Skrevet 6. juni 2018 Hva skal TVen brukes til? Nyheter, filmer fra DVD, filmer fra Bluray, streaming (Netflix etc), spilling... Hvordan er miljøet TV skal plasseres i? Mye lys, inntil vindu, mye sol, helt mørkt rom... Anonymkode: c9fdb...8cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #9 Del Skrevet 6. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skal TVen brukes til? Nyheter, filmer fra DVD, filmer fra Bluray, streaming (Netflix etc), spilling... Hvordan er miljøet TV skal plasseres i? Mye lys, inntil vindu, mye sol, helt mørkt rom... Anonymkode: c9fdb...8cb Nyheter, sport og vanlige TV-kanaler. Ingen spilling, ingen bluray og svært lite DVD/Netflix. Miljøet er ganske lyst, TVen ligger ved siden av to store vinduer, men sjeldent jeg ser på TV da. Mye sol på dagtid, ganske lite sol på kvelds. Anonymkode: d233e...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #10 Del Skrevet 6. juni 2018 https://www.komplett...-969400#reviews Tanker om denne TVen da? Ser man får med soundbar og. Og meget positive kommentarer til høyre der. Anonymkode: d233e...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #11 Del Skrevet 6. juni 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: https://www.komplett...-969400#reviews Tanker om denne TVen da? Ser man får med soundbar og. Og meget positive kommentarer til høyre der. Anonymkode: d233e...0cb https://www.komplett.no/product/969400/tv-lyd-bilde/tv-video/tv/tv-er/samsung-65-ue65mu6175-med-soundbar?offerId=KOMPLETT-310-969400#reviews Dette er linken. Anonymkode: d233e...0cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå