Gå til innhold

Tips til hvor man kan finne en klassisk badedrakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker å kjøpe en klassisk badedrakt som skal være liggende på hytta. Gjerne tykke striper, farger, men jeg er veldig glad i klassisk som hvitt og mørkeblått, aller helst ikke så mye synlig pupp, høy splitt eller utkutninger. Med andre ord en helt vanlig badedrakt :) 

Til nå har jeg sett på de fleste nettbutikkene uten å finne en jeg liker veldig godt, men mulig at jeg har oversett noe. Kom gjerne med tips og linker! 

Anonymkode: 5f87f...93d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en klassisk blå og hvitstripet på Kappahl forleden dag. Har dessverre ikke link, for de har den ikke på nett 😕

Den var kort, så måtte gå opp 2 størrelser for å få den over puppene, men den satt veldig fint på læll! 

Lignet på denne: 

Screenshot_20180606-094236_Chrome.thumb.jpg.0090208fe8c2c3e571faa2e1c0a4b932.jpg

Anonymkode: 962e7...096

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøpte en klassisk blå og hvitstripet på Kappahl forleden dag. Har dessverre ikke link, for de har den ikke på nett 😕

Den var kort, så måtte gå opp 2 størrelser for å få den over puppene, men den satt veldig fint på læll! 

Lignet på denne: 

Screenshot_20180606-094236_Chrome.thumb.jpg.0090208fe8c2c3e571faa2e1c0a4b932.jpg

Likte fargen, men vil aller helst ikke ha noen form for padding, spiler eller cups 🙂 Ønsker badedrakten skal fungere som en sporty badedrakt slik at jeg kan gjøre diverse utearbeid i den, men vil likevel ikke at den skal se sporty ut haha. Bare en helt alminnelig badedrakt med tykke stropper  

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Likte fargen, men vil aller helst ikke ha noen form for padding, spiler eller cups 🙂 Ønsker badedrakten skal fungere som en sporty badedrakt slik at jeg kan gjøre diverse utearbeid i den, men vil likevel ikke at den skal se sporty ut haha. Bare en helt alminnelig badedrakt med tykke stropper  

Kanskje sånne enkeltstående undertøysbutikker har et bedre utvalg? Sikkert litt dyrere, men synes ofte kjedebutikker har typiske "motedrakter" med alt mulig krimskrams og stropper som skal over, under og innover.

AnonymBruker
Skrevet

Klubben.no. ?? De selger mye badetøy i ulike varianter

Anonymkode: 8b2f5...24e

AnonymBruker
Skrevet

Klingel har mange fine

Anonymkode: 3de13...581

AnonymBruker
Skrevet
På 6.6.2018 den 9.25, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker å kjøpe en klassisk badedrakt som skal være liggende på hytta. Gjerne tykke striper, farger, men jeg er veldig glad i klassisk som hvitt og mørkeblått, aller helst ikke så mye synlig pupp, høy splitt eller utkutninger. Med andre ord en helt vanlig badedrakt :) 

Til nå har jeg sett på de fleste nettbutikkene uten å finne en jeg liker veldig godt, men mulig at jeg har oversett noe. Kom gjerne med tips og linker! 

De færreste badedrakter leveres med høy splitt.

Anonymkode: 295e5...5dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...