AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #1 Skrevet 6. juni 2018 Hei, vet at det er blitt skrevet om dette før, men trådene er litt gamle. Er det noen her som jobber i NAV på kontaktsenteret og kan fortelle meg litt om dette? Skal på et intervju der til uken. Har hørt at det kan være litt tøft å jobbe der, men føler ikke det kommer til å bli noe problem for meg. Jeg er nyutdannet (bachelor), hva kan jeg forvente i lønn? I stillingsbeskrivelsen står det fra (ca) 371.000 - 423.000 kr. Kan jeg virkelig forvente 371.000 i lønn? Syns dette er veldig lite, da det ikke er så mye mer enn jeg tjener i jobben jeg har i dag (om jeg skulle hatt en 100% stilling). Har som sagt bachelor, og har jobbet i ca. 10 år (men da i små private bedrifter som restaurant, butikk osv.). Anonymkode: 05c28...04d
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #3 Skrevet 7. juni 2018 "Er det noen her som jobber i NAV på kontaktsenteret og kan fortelle meg litt om dette" Ja er noen som jobber der. - fortelle deg hva? Jobben går ut på å snakke med nav klienter og å sette videre tlf samtaler du ikke kan svare på. "Jeg er nyutdannet (bachelor), hva kan jeg forvente i lønn? " "Kan jeg virkelig forvente 371.000 i lønn? " Ja, hvis du har lite erfaring så kan du forvente. Det. Jeg hadde mindre når jeg begynte. Var dette alt du ville spørre om? Anonymkode: d6c7b...4ef
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 32 minutter siden, AnonymBruker said: "Er det noen her som jobber i NAV på kontaktsenteret og kan fortelle meg litt om dette" Ja er noen som jobber der. - fortelle deg hva? Jobben går ut på å snakke med nav klienter og å sette videre tlf samtaler du ikke kan svare på. "Jeg er nyutdannet (bachelor), hva kan jeg forvente i lønn? " "Kan jeg virkelig forvente 371.000 i lønn? " Ja, hvis du har lite erfaring så kan du forvente. Det. Jeg hadde mindre når jeg begynte. Var dette alt du ville spørre om? Anonymkode: d6c7b...4ef Hahaha, dette er et utmerket eksempel på den "hjelpsomme" holdingen jeg forventer å støte på hver gang jeg ringer NAV! Anonymkode: d8a6a...1f7 6
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hahaha, dette er et utmerket eksempel på den "hjelpsomme" holdingen jeg forventer å støte på hver gang jeg ringer NAV! Anonymkode: d8a6a...1f7 lol! enig! Anonymkode: d5c7d...acc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå