Mr. Kilmister Skrevet 8. juni 2018 #21 Del Skrevet 8. juni 2018 På 6.6.2018 den 8.37, AnonymBruker skrev: Det ble kanskje litt for mye å drikke for noen uker siden, og jeg ble med kompisen min hjem for å overnatte der. Han satte på PC-en, og der var det en veldig fin jente som tok blowjob. Ble litt stiv og støl, og det så han nok, og han tok av seg og der spratt den ut. Ville at jeg skulle runke den. Og det gjorde jeg. Han mente at ikke bare han skulle være naken, så jeg tok av meg også. Han ville suge meg, så jeg gikk på badet og vasket den skikkelig. Sugde til jeg holdt på å komme. Da skyvde jeg han vekk. Han ville fullføre, og jeg kom i munnen. Han ville at jeg skulle gjøre det på han også, men lysten var liksom litt borte. La oss, og neste morgen var alt glemt. Treffer han stadig vekk, men hvordan skal jeg få suget han? Noen tips? Anonymkode: 6988e...940 Så dere er homser altså. Er jo så moderne i dag, bravo👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvalitet Skrevet 8. juni 2018 #22 Del Skrevet 8. juni 2018 Hvorfor er folk så ivrige til å definere om Ts er homse/rompis eller bifil? Betegnelse betyr ikke noe med mindre Ts lurer på det selv. Spørsmålet var om noen komme råd hvordan han kunne få gjort det igjen... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #23 Del Skrevet 8. juni 2018 2 minutter siden, Mr. Kilmister skrev: Så dere er homser altså. Er jo så moderne i dag, bravo👍 Hva var vitsen med den kommentaren? Kanskje de faktisk er lystne på hverandre. Trender kan drite og dra. Man gjør det man har lyst til. Anonymkode: 6aa22...7e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #24 Del Skrevet 8. juni 2018 1 minutt siden, Kvalitet said: Hvorfor er folk så ivrige til å definere om Ts er homse/rompis eller bifil? Betegnelse betyr ikke noe med mindre Ts lurer på det selv. Spørsmålet var om noen komme råd hvordan han kunne få gjort det igjen... Fordi TS selv lager et poeng av at han ikke gjør noe homoseksuelt sammen med kompisen sin - noe som må sies å være en feilvurdering. TS, jeg synes du har fått mange gode tips her til hvordan du skal gå frem videre; i neste omgang kan du be vennen din om å lære deg oralsex, husk også at øvelse gjør mester. Dere kommer til å ha en heit sommer! Anonymkode: c1c88...886 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #25 Del Skrevet 8. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva var vitsen med den kommentaren? Kanskje de faktisk er lystne på hverandre. Trender kan drite og dra. Man gjør det man har lyst til. Anonymkode: 6aa22...7e8 Misunnelse? Er helt enig med deg i det du skriver. Anonymkode: c1c88...886 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #26 Del Skrevet 8. juni 2018 8 minutter siden, Kvalitet skrev: Hvorfor er folk så ivrige til å definere om Ts er homse/rompis eller bifil? Betegnelse betyr ikke noe med mindre Ts lurer på det selv. Spørsmålet var om noen komme råd hvordan han kunne få gjort det igjen... Nå er det vel ts som er så redd for å fremstå homo/bi. Hvorfor det? Skjemmes han? Det ligger i menneskets natur å definere hverandre, rett og slett for å kunne forholde seg til hverandre på en respektfull måte. Å bli eller la seg selv definere er vel ikke en uting, så lenge det er rett definisjon? Anonymkode: 4303a...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 8. juni 2018 #27 Del Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva var vitsen med den kommentaren? Kanskje de faktisk er lystne på hverandre. Trender kan drite og dra. Man gjør det man har lyst til. Anonymkode: 6aa22...7e8 Ja??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #28 Del Skrevet 8. juni 2018 Jeg synes det er fint at dere kan ha det kjekt på tvers av kjønn TS, livet er til for å eksperimentere. Ikke tenk på begreper som hetero/homo/bi nå, og ha det kjekt og gjør som du vil støtter forslagene med å ta noen øl sammen og etterhvert foreslå at du vil gjengjelde sist gang, jeg tipper han vil, hvis ikke tenker du på det som en hyggelig erfaring og fortsetter et rent vennskap uten benefits. Men det du bør vurdere er om kompisen kan ha følelser for deg og om hvis dere fortsetter slik kan han bli såret hvis du ikke vil ha mer enn bare gøy i fylla. Og skulle det plutselig dukke opp følelser hos dere begge, husk at det hovedsakelig er personen man faller for, kjønn er uvesentlig her Lykke til! Anonymkode: 5a183...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå