Gå til innhold

Kompisen min sugde meg i fylla. Vil gjerne gjøre det igjen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ble kanskje litt for mye å drikke for noen uker siden, og jeg ble med kompisen min hjem for å overnatte der.  Han satte på PC-en, og der var det en veldig fin jente som tok blowjob.  Ble litt stiv og støl, og det så han nok, og han tok av seg og der spratt den ut.  Ville at jeg skulle runke den. Og det gjorde jeg.  Han mente at ikke bare han skulle være naken, så jeg tok av meg også.  Han ville suge meg, så jeg gikk på badet og vasket den skikkelig.  Sugde til jeg holdt på å komme.  Da skyvde jeg han vekk.  Han ville fullføre, og jeg kom i munnen.  Han ville at jeg skulle gjøre det på han også, men lysten var liksom litt borte.  La oss, og neste morgen var alt glemt.  Treffer han stadig vekk, men hvordan skal jeg få suget han?  Noen tips?

Anonymkode: 6988e...940

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du skeiv? Er han skeiv? Du burde vel finne ut av det først.

Anonymkode: 0be54...43d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du skeiv? Er han skeiv? Du burde vel finne ut av det først.

Anonymkode: 0be54...43d

Er vel ikke rompis for om man suger en kompis?  Og er det så nøye.  Bare snakk om å ha det koselig.  Svar heller på spørsmålet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du får manne deg opp og snakke med han. Trodde fordelen med menn som likte menn var at det å få sex var rimelig lett. Han er vel like kåt på deg som du er på han. 

Anonymkode: 4c756...96f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får manne deg opp og snakke med han. Trodde fordelen med menn som likte menn var at det å få sex var rimelig lett. Han er vel like kåt på deg som du er på han. 

Anonymkode: 4c756...96f

Har ikke gjort det før.  Og tenner på tanken å få suge til den spruter i munnen.  Tenner ikke på menn i det hele, bare dette.  Lurer på hvordan få det til uten å virke "homsete"? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja, dra han med ut en kveld til, bli med han hjem for å sove igjen og si du har lyst til å gjengjelde tjenesten han gjorde for deg sist gang? 

Anonymkode: 37e15...c9e

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke gjort det før.  Og tenner på tanken å få suge til den spruter i munnen.  Tenner ikke på menn i det hele, bare dette.  Lurer på hvordan få det til uten å virke "homsete"? 

Det er jo "homsete". Sier ikke at du er homofil eller trenger å definere deg som bifil, og jeg så du reagerte da en over spurte om det. Men til ditt eget spørsmål om hvordan man får til dette uten å virke "homsete": Akkurat det at menn suger menn og ejakulerer i hverandres munn er jo homsete, for å bruke ditt eget begrep.

Det er selvfølgelig helt i orden, like i orden som heteroseksuell omgang mellom voksne og samtykkende mennesker, men det finnes ingen måte å gjøre oralsex mellom to av samme kjønn eller forslag om det annet enn homoseksuelt. Jeg vet ingenting om legningen din ellers og sier ikke noe om den, men klart oralsex mellom to menn er en homoseksuell handling. Hvilket er i orden, men man kan tross alt ikke unngå å virke homoseksuell når man initierer homo(oral)sex.

Anonymkode: 0d16a...315

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet

Sier ikke det for å være lite konstruktiv, bare så det er klart, for trådstarters spørmål nå var jo bokstavelig talt "Hvordan få til dette uten å virke homsete?". Jeg tror det er klin umulig å foreslå seksuell omgang med en av samme kjønn uten at det virker homofilt. 

Anonymkode: 0d16a...315

• Liker 10
Skrevet

Dere får ta dere en fest igjen og se hva som skjer da. 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Inviter ham på noen øl, og se hva som skjer...

Skrevet

Du får jo sørge for å sette deg i samme potensielle situasjon igjen da, og håpe på det beste. Er du heldig kansje blir det en vane.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo tydeligvis hørt det gamle ordtaket «Du trenger ikke å være rompis for å suge en kompis». Kjør på!

Anonymkode: a529a...ff8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor så redd for å virke homsete? Det er veldig veldig vanlig med biseksuelle menn men nettopp fordi dere ser ned på homofili er det liten åpenhet rundt. Det er ingenting galt i å tenne på sex med samme kjønn! 

Bare spør om dere skal ta en runde på fylla og gjenta forrige gang :)

Anonymkode: db6ed...c9d

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke 100% hetro å gjøre det du gjorde og deretter ville ha mer. Kall deg hva du vil, men du er nok i alle fall bifil. Eller et junitroll.

Anonymkode: cb2b5...95e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ta han med på noen øl og når dere begynner å bli pussa så spør du om du får gjøre gjengjeld for forrige gang

Anonymkode: ad51b...d5d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Trådstarter her.  Redd for at jeg feiger ut med dette.  Noen som kan komme med noen gode argument for at jeg skal gå all-in for dette?  Og hvordan er det å få sæd sprutet inn i munnen?

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trådstarter her.  Redd for at jeg feiger ut med dette.  Noen som kan komme med noen gode argument for at jeg skal gå all-in for dette?  Og hvordan er det å få sæd sprutet inn i munnen?

GJør det du har lyst til så lenge du ikke skader noen andre. Å få sæd i munnen kan ikke beskrives, men for å si det sånn om du vil at damer skal ta din load i munnen i fremtida bør du få erfaring med hvordan det er selv før du krever noe.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har jo tydeligvis hørt det gamle ordtaket «Du trenger ikke å være rompis for å suge en kompis». Kjør på!

Anonymkode: a529a...ff8

I stedet for "kjør på" vil jeg si " go ahead"🤣

Anonymkode: f3950...b64

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
På ‎06‎.‎06‎.‎2018 den 19.36, AnonymBruker skrev:

GJør det du har lyst til så lenge du ikke skader noen andre. Å få sæd i munnen kan ikke beskrives, men for å si det sånn om du vil at damer skal ta din load i munnen i fremtida bør du få erfaring med hvordan det er selv før du krever noe.

Nettopp.  Hvordan er det?  Litt spent, og jeg kan vel egentlig "kreve" det?

AnonymBruker
Skrevet
På 6.6.2018 den 10.36, AnonymBruker skrev:

Det er vel bare å innrømme at man er bifil da? Det er vel ikke så galt i disse dager? Du er jo faktisk det når du liker seksuelle ting med en annen mann. Hvis du var fullstendig hetero så hadde du vel ikke tenkt tanken en gang. Hva er det som er så farlig med det egentlig?

Anonymkode: 4303a...d54

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...