Gå til innhold

Superlike og ‘hei’ på happn, noensinne fått det av noen dere liker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

så, innimellom dukker det opp en superlike og et hei, men jeg blir liksom like skuffa hver gang. Er det bare jeg som opplever det sånn? Er det noen der ute som noensinne har fått noe sånt fra noen de faktisk kunne funnet på å date? Føler meg nesten pliktig til å ta kontakt, men det har aldri vært noen av min interesse, føler meg litt som et rasshøl som velger å ignorere dem alle sammen.

Anonymkode: ac003...ec3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir aldri superlike, virker bare påtrengende, dama får like tilbake på vanlig måte ellers tar jeg ikke kontakt 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Samme her, ts. De som superliker er dessuten folk som superliker gang på gang(på gaaaang) uten at jeg gidder respondere. Dette er som regel merkelige mannfolk med sære interesser som jeg ikke finner attraktive i det hele tatt, eller gamle menn. Regner med de superliker alt de kommer over fordi det er den eneste måten å faktisk bli lagt merke til på. 

Anonymkode: 98fbf...0f6

AnonymBruker
Skrevet

Fikk superlike av en attraktiv, oppegående mann en gang. Vi fant ut vi bodde for langt unna hverandre til å møtes. Resten av superlikes virker å være fra mindre intelligente mennesker, dessverre. 

Har lest et par profiler hvor det står "hvis du får superlike er det dessverre en glipp". De sveiper så fort at de kommer borti sikkert haha. Men syns det er unødvendig informasjon da. "du er ikke så spesiell assa, kom bare borti", de kan vel heller ta det som det kommer hvis de får match?

Anonymkode: c12d0...d51

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Får mange superlikes, men de er sjeldent særlig oppegående. Har pleid å ignorere 99%, men det har hendt at jeg har godtatt noen som har vært litt på kanten. Altså helt fine folk, men sannsynligvis ikke noen jeg ville sveipet høyre på om det ikke var for superlike’en. Nå har jeg derimot laget en ny regel for meg selv.... aldri trykk liker på en som har superliket deg. 😵 Det er så mye rart og de er så pågående, så det gjør jeg ikke igjen. 

Anonymkode: 0cbb2...b94

Skrevet

En sjelden gang i blant har attraktive jenter superliket meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva er superlike? Er det denne stjerne-knappen eller den med lyn? Unnskyld meg som er noob, hehe

Anonymkode: d8bc5...0c8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått superlike fra noen som helst, så nei.

Anonymkode: e96ca...80e

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er superlike? Er det denne stjerne-knappen eller den med lyn? Unnskyld meg som er noob, hehe

Stjerneknappen. Hvis du trykker på den får personen beskjed om at du har «superlikt» dem, mot at de med vanlig like ikke får beskjed før de ev. liker deg selv. Med mindre man har tinder gull da, da kan man se hvem som har trykket liker på deg også.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stjerneknappen. Hvis du trykker på den får personen beskjed om at du har «superlikt» dem, mot at de med vanlig like ikke får beskjed før de ev. liker deg selv. Med mindre man har tinder gull da, da kan man se hvem som har trykket liker på deg også.

Ah, jeg ser at det står "1" på den, så jeg antar at jeg har fått en gratis "Superlike". Jeg får spare den til jeg finner "drømmedamen" (forhåpentligvis uten å virke creepy) :) 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ah, jeg ser at det står "1" på den, så jeg antar at jeg har fått en gratis "Superlike". Jeg får spare den til jeg finner "drømmedamen" (forhåpentligvis uten å virke creepy) :) 

Tror kanskje man får en om dagen eller noe sånt. Jeg tror det er bedre å like normalt, håpe på det beste og skrive en sjarmerende åpningsmelding om det blir match:) 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den med 1 på er en boost, profilen din blir vist først hos flere, kan resultere i kjempemange match i løpet av 30min. Du har 5 superlikes til dagen tror jeg.

Anonymkode: c12d0...d51

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg er sammen med når ga meg et sånt «nudge» på Happn (eller hva det heter der). Første og eneste gangen det funka. 😛 Men tenkte jo litt på at han sikkert gjorde det på «alle»... 😬

Anonymkode: 432a5...361

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg er sammen med når ga meg et sånt «nudge» på Happn (eller hva det heter der). Første og eneste gangen det funka. 😛 Men tenkte jo litt på at han sikkert gjorde det på «alle»... 😬

Anonymkode: 432a5...361

Samme her. Fikk "hei" på happn av en jeg visste hvem var fra før, og så chattet vi. Dater fortsatt. Drømmemannen 😍

Anonymkode: 14f0c...290

AnonymBruker
Skrevet

Faen, jeg ga noen superlike ved uhell. Jeg visste ikke at man automatisk gir superlike når man sveiper oppover. Jeg mente bare å gå bakover 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...