Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVilken farge passer til eik? Tapet evt. HVORdan er det hos deg?  Legg gjerne inn bilder. Jeg er helt lost. 

Skrevet

Skal male jeg også og har eikekjøkken. Syes det er vanskelig. "kalde" farger passer ikke til varm eikefarge synes jeg, og sterke farger utgår da det fort blir 90-talls "Mot i Brøstet" følelse. 🙄

• Liker 1
Skrevet

Ja det er sånn jeg og tenker pluss at jeg er redd det skal bli mørkt om jeg tar en varm farge men jeg er sååå lei av hvitt og gulhvitt. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Duff skrev:

Ja det er sånn jeg og tenker pluss at jeg er redd det skal bli mørkt om jeg tar en varm farge men jeg er sååå lei av hvitt og gulhvitt. 

Hva med en varm grønnfarge? 

Anonymkode: 25471...383

AnonymBruker
Skrevet

Har du bilde av kjøkkenfronten? Eik kan være både mørkt og lyst, og det har jo noe å si for fargen. Finn gjerne et bilde fra nettet om du ikke vil legge ut eget kjøkken. Har du mye vinduer, er kjøkkenet stort? Stort, tungt kjøkken med mye overskap?

Anonymkode: 5ca2a...298

Skrevet

Dette er ganske likt

124A3E25-E19C-4CA1-949B-81355F7E6968.png

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke farger er du glad i?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke farger er du glad i?

Marrakesh er min absolutte favoritt, tenker å ha den i stua. Liker at fargene harmonerer litt så ikke man får følelsen av å komme inn i ett nytt hus hver gang man går inn i ett nytt rom. Grønn er en farge jeg liker og litt dype blåfarger, ikke nødvendigvis mørke. 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lys gråblå er også fint til eik https://tubby.scene7.com/is/image/tubby/mweb_0023_1

Den har jeg ikke tenkt på men det er en god ide å ta med. :) 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble fristet til å sprøytelakkere hele sulamitten nå :ler: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Duff skrev:

Marrakesh er min absolutte favoritt, tenker å ha den i stua. Liker at fargene harmonerer litt så ikke man får følelsen av å komme inn i ett nytt hus hver gang man går inn i ett nytt rom. Grønn er en farge jeg liker og litt dype blåfarger, ikke nødvendigvis mørke. 

Det er en fin farge :)  Hva om du finner en orange farge som matcher med marrakesh? Det er også mange fine blå- turkis- og grønnfarger som matcher både marrakesh og eikekjøkkenet :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Duff skrev:

Den har jeg ikke tenkt på men det er en god ide å ta med. :) 

Ble fristet til å sprøytelakkere hele sulamitten nå :ler: 

Bytte farge på kjøkkenskapene? Ja, det kan du jo :) 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Duff skrev:

Hvilken farge er det på kjøkkengulvet? Her er en fin grønnfarge som står til eik kjøkkenskap http://www.husbyggeren.no/images/gulvpergo1.jpg

(Midt på siden her, men jeg finner ikke ut hva grønnfargen heter) http://www.husbyggeren.no/gulv_verdt.htm

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...