AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 1. Mann med kort penis i slapp tilstand, men lang i erigert tilstand. eller 2. Mann med lang penis i slapp tilstand (shower), men kort i erigert tilstand. Rett på sak, du som kvinne hva pirrer deg mest? Anonymkode: 1d9a9...0a3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Skrevet 5. juni 2018 Penis krymper jo ikke når den blir erigrert så alternativ 2 går jo ikke an Visuelt sett foretrekker jeg helt klart en shower, en som er lang når den er slapp og som blir lengre når den blir erigrert ❤️ Da kan jeg bli kåt av å se peniskontouren i bokseren, dusjen, før vi skal ha sex osv. En grower funker jo bra seksuelt så lenge den vokser nok men er ikke så mye med et lite sneglehus visuelt sett som pirrer meg. Er fascinerende å se den vokse og bli stor da 😄 Men liksom ikke noe som tenner meg av å bare se når mannen dusjer eller har den i boxern. Anonymkode: 56b83...0fc 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Skrevet 5. juni 2018 Det er veldig mange penistråder på dette forumet... Anonymkode: d8dc0...87d 2
ArneA Skrevet 5. juni 2018 #4 Skrevet 5. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig mange penistråder på dette forumet... Anonymkode: d8dc0...87d Jupp! Og det ironiske/ morsomme er at det er menn som er mest opptatt av penis🤣 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #5 Skrevet 6. juni 2018 Alternativ 3, en stor slapp penis som også er en grower. Alternativ 4, en liten slapp penis som også er en shower. Alternativ 5, mellomstore varianter av 1, 2, 3 og 4. Slutt med enten eller, det er ikke mange som har en enten eller. Anonymkode: bf88a...803
FrodeF Skrevet 6. juni 2018 #6 Skrevet 6. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: 1. Mann med kort penis i slapp tilstand, men lang i erigert tilstand. eller 2. Mann med lang penis i slapp tilstand (shower), men kort i erigert tilstand. Rett på sak, du som kvinne hva pirrer deg mest? Anonymkode: 1d9a9...0a3 Hvorfor så opphengt i lengde? Alle vet vel at det er tykkelsen som teller
SlemUlv Skrevet 6. juni 2018 #7 Skrevet 6. juni 2018 Meh.. Hvordan den ser ut, forteller meg ikke om han kan bruke den. Så jeg bryr meg ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #8 Skrevet 6. juni 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er veldig mange penistråder på dette forumet... Anonymkode: d8dc0...87d Ja, et kjapt søk viser at det er veldig, veldig, veldig mange: https://www.google.no/search?q=kvinneguiden+penis+site:forum.kvinneguiden.no&sa=X&ved=0ahUKEwjtsfSBsr7bAhWEESwKHY4UA84QrQIINCgEMAA&biw=1280&bih=625 Og ja, de er hovedsakelig startet av menn. Anonymkode: 81852...0ed
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå