AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Be aware - dette blir negativt! Jeg må bare få det ut. Jeg er så lei slit, motgang og skuffelser! Er det slik livet skal være? Jeg har alltid stått på for å gjøre det bra på skolen, for å ta vare på venner, for å gjøre det jeg føler forventes av meg. Og hva sitter jeg igjen med? Venner som ditcher meg, familie som nedprioriterer meg og som jeg ikke kan være meg selv rundt, jobb som tar knekken på meg, selvtillitt på bånn. Jeg står opp grytidlig etter å ha sovet lite som vanlig, stresser for å levere unger og rekke alt som skal gjøres på jobben, hente unger, handle, lage middag, hjelpe den ene med lekser mens den andre også skal ha oppmerksomhet, få de i seng, gjøre husarbeid, jobbe det jeg ikke rakk før på dagen, gi mannen oppmerksomhet, legge meg utslitt og underernært på egentid. Får stadige oppdateringer om hvor fantastisk flinke og sosiale mine eksvenner, og familiemedlemmer er, mens jeg sitter her og ikke skjønner hvordan i sv.... de får det til. Jeg får ikke nye venner og vet ikke hvorfor. Finner få jeg føler meg komfortable med og gjør jeg det, er de uinteresserte for de har så mange andre venner som er så interessante. Sitter hele tiden med følelsen av å være utenfor. Flere som kjenner seg igjen? Anonymkode: 833c0...cd6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Jepp. Men har i det minste noe familie og venner som bryr seg og mannen kvittet jeg meg med for noen år siden. Det var en lettelse Anonymkode: ce0b4...d3b
Trikken Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 (endret) Om man prøver å tenke positivt og fokuserer på å gjøre det beste ut av livssituasjonen man er i, kanskje det vil bli bedre. Om du stresser rundt og har holdningen du gir inntrykk av i HI kan det hende det ikke virker fristende å innlede et vennskap. Man skal nyte hver periode, ser du har en stressende hverdag. Vil ikke alltid være slik. Når ting roer seg vil du kanskje savne da barna var små med stress og kaos. Om du fokuserer på deg selv, og din trivsel i hverdagen vil det sosiale komme etterhvert. Alle har stress og motgangs. Det er slik livet er, man føler og opplever mye. De mest perfekte par skilles, til tross for spotless instastories. Selv om det virker som andres hverdag er bedre enn din, er det ikke sikkert den er det. Endret 6. juni 2018 av Trikken
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #4 Skrevet 6. juni 2018 Ja og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre lengre, går på autopilot med jobb, små barn og alt med leiligheten. Ingen forståelse fra noen, får bare påpekt hva jeg IKKE har gjort om noe skulle glippe. Begynner å bli sliten ja. "Hold ut" er vel det eneste alternativet. Anonymkode: 19349...a83 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå