Gå til innhold

tviler...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har de siste to dagene sittet og tenkt mye over livet og om jeg virkelig vil dette. Jeg planlegger bryllup med verdens skjønneste mann, men jeg føler at det er noe som mangler...

I helga var jeg på samme fest som exen min, og da fikk jeg vite at han også har forlovet seg. På den ene siden så er det samme for meg hva han gjør med livet, men på den annen side tenker jeg på at det kunne ha vært oss. (han hadde kjøpt ring, og vi skulle forlove oss, men en stor krangel kom i veien). Det hjalp heller ikke at mora til exen også antydet at de skulle ønske at det var meg.

Så her sitter jeg, det er tre mnd til bryllupet mitt, og jeg er så forvirret. Jeg prøver å minne meg selv på at jeg ikke var lykkelig med exen slik jeg er med forloveden min. Jeg tenker også at disse følelsene kom fordi jeg ikke har sett ham på så lenge, og at minnene kom tilbake, og desverre så kom bare gode minner tilbake.

Jeg måtte bare få det ut, for jeg kan ikke ta dette opp med noen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Oi, denne er vanskelig. Husk at gresset sjelden er grønnere på den andre siden.

Lykke til!

Skrevet

Det er vel tanker mange kan få. Men tenk over hvor fint du har det nå! Så prøver du å tenke på de negative tingene med han du var sammen med før. Det er jo en grunn til at det ble slutt!

Tror de fleste av de som skal gifte seg kan tenke sånn. Men det går nok over!! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, som dere sier så er det en grunn til at det ble slutt... Jeg skal prøve å tenke på det negative ved det forholdet, og på alt det positive jeg har opplevd og opplever med forloveden min.

Er det virkelig mange som får sånne tanker? uff, da er jeg litt letta.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg tror veldig mange tenker litt sånn før bryllupet, og spesielt i den situasjonen du er/var i.

Vet at jeg hadde tenkt akkurat det samme, og det hadde ikke vært noe anderledes enn nå som vi er gift. Møter man igjen noen som har betydd mye for en i livet, er det normalt at man stopper litt opp, tenker tilbake og begynner å vurdere litt.

Mitt råd er: tenk på mannen du skal gifte deg med, se for deg alle grunnene for at du vil gifte deg med ham, tenk på hans positive egenskaper.

Men hvis ting går så lang som at du føler meg for eksen enn for din forlovede, er man på dypt vann. Hvis følelsene slokner, da er det lite å henge fast i.

Men altså, slike tanker er normalt!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...