AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #41 Del Skrevet 7. juni 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: For dere som ikke er klar over det, TS har tatt opp denne "situasjonen" i minst to tidligere tråder i vår, og spørsmålet var det samme "jeg sa dette og dette, han sa dette, var det flørting". Det ha dreid seg om en som utfører noe arbeid i nabolaget nå og da. TS, siden dere ikke har kommet lenger ennå tror jeg du bør forstå at nei, dere flørter ikke. Du lykkes ikke i å flørte med ham, og han er ikke sånn super-gira på å flørte med deg. Anonymkode: fbd4a...f89 Interessant at du skriver noe til "alle" her inne som er ren løgn. Jeg har da ikke skrevet om dette tema før! Det er heller ikke snakk om noe "arbeid i nabolaget". Ble kjent med fyren for to uker siden. Og kjente han ikke tidligere i vår. Så rart av deg å skrive dette. Ts Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #42 Del Skrevet 7. juni 2018 Anonymkode: fbd4a...f89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #43 Del Skrevet 7. juni 2018 På 5.6.2018 den 23.00, AnonymBruker skrev: B: Glad for å høre det går bra med deg. Tenker at vi ses nok heller snart i stedet, da 😄 (sånn stor glise-smiley) A: Anonymkode: e753c...495 Men hvorfor fulgte du ikke opp denne med noe mer enn en smiley? Ble litt rar/brå slutt på en ellers hyggelig SMS-samtale? Anonymkode: 7e363...698 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #44 Del Skrevet 7. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: fbd4a...f89 Ja og hva har det med meg å gjøre?😂 skjønner ikke hva du holder på med her. Tror du ikke flere enn meg lurer på dette med flørting? 🙄 Nå er du helt på viddene! Ts Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #45 Del Skrevet 7. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor fulgte du ikke opp denne med noe mer enn en smiley? Ble litt rar/brå slutt på en ellers hyggelig SMS-samtale? Anonymkode: 7e363...698 Ja...du har rett. Men jeg aner ikke hva jeg burde ha skrevet? Syns dessuten han var kort....og tenkte at nå avsluttet han på en måte? Skikkelig dumt av meg for nå sitter jeg som et spørsmålstegn og vet ikke når han dukker opp. Tør ikke sende noen ny melding fordi jeg syns selv jeg har vært flørtende i tonen.... Ts Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susalabim Skrevet 7. juni 2018 #46 Del Skrevet 7. juni 2018 Jeg synes du viser tydelig at du er interessert jeg, TS! Og jeg synes også han virker interessert :) Han sier jo at det er utrolig hyggelig å høre fra deg. Det er jo ikke noe man sier om man ikke blir skikkelig glad for å få melding. Se hva som skjer, jeg tror han kommer til å følge opp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #47 Del Skrevet 7. juni 2018 54 minutter siden, AnonymBruker said: Ja og hva har det med meg å gjøre?😂 skjønner ikke hva du holder på med her. Tror du ikke flere enn meg lurer på dette med flørting? 🙄 Nå er du helt på viddene! Ts Anonymkode: e753c...495 Du, det ligner faktisk på samme sak fra samme person for meg også! Jo, masse folk som lurer på flørting, men jeg tror det er få som flørter sånn som du gjør og etterpå går og spør om sånn og sånn dialog var flørting. Men, uansett om det er samme person eller ikke, dere må få litt fart på flørte-evnene! Dette var mye prating og lite innhold, spør du meg. Jeg synes dere bare skravler, jeg. Høres ut som ting jeg ville sagt for å invitere kvinnelige bekjente som jeg håper skal bli nye venninner. Anonymkode: 50178...1b9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #48 Del Skrevet 7. juni 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du, det ligner faktisk på samme sak fra samme person for meg også! Jo, masse folk som lurer på flørting, men jeg tror det er få som flørter sånn som du gjør og etterpå går og spør om sånn og sånn dialog var flørting. Men, uansett om det er samme person eller ikke, dere må få litt fart på flørte-evnene! Dette var mye prating og lite innhold, spør du meg. Jeg synes dere bare skravler, jeg. Høres ut som ting jeg ville sagt for å invitere kvinnelige bekjente som jeg håper skal bli nye venninner. Anonymkode: 50178...1b9 Men å håpe at noen skal bli en yny venn er jo ikke heeelt feil da?😉 Og for å si det rett ut, jeg er veldig ute av trening med denne såkalte flørtingen... Du får bare le av meg, tåler det. Hva burde jeg liksom sagt da? Hvor er feilen? Fortell. 😊 Jeg vil jo ikke at det skal være altfor opplagt heller da! Han må jo lure litt.... Men jeg er forsåvidt enig i at jeg er helt håpløs på dette. Men syns selv det er i grenseland å snakke sånn til en mann. Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #49 Del Skrevet 7. juni 2018 1 time siden, Susalabim skrev: Jeg synes du viser tydelig at du er interessert jeg, TS! Og jeg synes også han virker interessert Han sier jo at det er utrolig hyggelig å høre fra deg. Det er jo ikke noe man sier om man ikke blir skikkelig glad for å få melding. Se hva som skjer, jeg tror han kommer til å følge opp! Takk for din optimisme! 💚trenger den. Eneste jeg angrer på er at jeg avsluttet med bare et smil. Vi får rse hva som skjer 😊 Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 8. juni 2018 #50 Del Skrevet 8. juni 2018 På 5.6.2018 den 23.00, AnonymBruker skrev: Hei, jeg ønsker et objektivt syn på disse meldingene frem og tilbake, mellom noen jeg kaller "A" og "B". Jeg har selvsagt mine meninger, men blir subjektiv i saken, så vil gjerne høre her. Er det flørt i luften her? Helt dødt? Kun vennskapelig? Fra bare A sin side? Fra bare B sin side eller fra begge? Om jeg er A eller B betyr ikke noe for "analysen", heller ikke hvilket kjønn jeg er. Her er meldingene, ordrett: A: Hei! Prøvde nettopp å ringe deg. Skulle spørre deg om noe i fbm.....(hentyder til A`s yrke). Var det forresten du som var utenfor her og ordnet (.........) i går? (hentyder til A`s yrke) Neste gang du er i området her, må du bli litt lenger, så jeg kan få bedt deg på en kopp kaffe Ha en fin dag videre! B: Hei, så utrolig fint å høre fra deg! Ja jeg var innom en rask tur bare, måtte sjekke xxxxxx. Hvordan har du det? Kommer snart tilbake, for å jobbe med xxxx. Kommer til å være der xx-dato og klokken xxxx. Da får vi ta en prat A: Jeg har det fint nå. Takk for at du spør. Bruker dagene mine på (nevner aktivitet........) Så da var det du som var her, syns jeg kjente igjen bilen. Fint å høre du kommer tilbake, da. Men jeg reiser på ferie den dagen. Spørs om vi ses, men håper det. Ønsker deg fine sommerdager. B: Glad for å høre det går bra med deg. Tenker at vi ses nok heller snart i stedet, da 😄 (sånn stor glise-smiley) A: Anonymkode: e753c...495 Høres ikke ut som flørt slik jeg ser det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #51 Del Skrevet 8. juni 2018 1 time siden, Sola de skrev: Høres ikke ut som flørt slik jeg ser det. Nesten litt lettet over alle dere som ikke syns dette er flørt. Jeg har gått litt med sånn "skrekk og gru hva har jeg gjort " følelse i det siste. Da lar jeg det ligge og tror heller ikke han er interessert egentlig. Skal prøve få han ut av hodet. Burde ha dukket opp her nå da, syns jeg...og jeg kommer ikke til å ta kontakt igjen. Jeg tok første initiativ og syns selv det var helt på grensen.... Takk for alle innspill. 😊 Ts Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #52 Del Skrevet 8. juni 2018 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nesten litt lettet over alle dere som ikke syns dette er flørt. Jeg har gått litt med sånn "skrekk og gru hva har jeg gjort " følelse i det siste. Da lar jeg det ligge og tror heller ikke han er interessert egentlig. Skal prøve få han ut av hodet. Burde ha dukket opp her nå da, syns jeg...og jeg kommer ikke til å ta kontakt igjen. Jeg tok første initiativ og syns selv det var helt på grensen.... Takk for alle innspill. 😊 Ts Anonymkode: e753c...495 Nei nå synes jeg overtenker 😀 du kan godt la intiativet være opp til han nå, sånn bare for å se om han følger opp. Men jeg synes jo det var en god respons på de meldingene han skrev til deg, så helt uinteressert er han nå ikke (da hadde han vel svart litt mer kort og avvisende). Tror du har hatt litt for mye forhåpninger til at han dukker opp uanmeldt? Du må huske på at det krever jo en del av han også, det hadde hvertfall ikke jeg turt - bare sånn her er jeg -jeg hadde tatt kontakt først for å avklare at det passer og at vedkommende faktisk vil møtes 😊 ta tiden til hjelp, så ser du hva som skjer 😊 Anonymkode: 7e363...698 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2018 #53 Del Skrevet 8. juni 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei nå synes jeg overtenker 😀 du kan godt la intiativet være opp til han nå, sånn bare for å se om han følger opp. Men jeg synes jo det var en god respons på de meldingene han skrev til deg, så helt uinteressert er han nå ikke (da hadde han vel svart litt mer kort og avvisende). Tror du har hatt litt for mye forhåpninger til at han dukker opp uanmeldt? Du må huske på at det krever jo en del av han også, det hadde hvertfall ikke jeg turt - bare sånn her er jeg -jeg hadde tatt kontakt først for å avklare at det passer og at vedkommende faktisk vil møtes 😊 ta tiden til hjelp, så ser du hva som skjer 😊 Anonymkode: 7e363...698 Ja...takk for at du sier det som det er. Jeg overtenker altfor mye. Men har faktisk mistet helt håpet. Rett og slett fordi han kunne ha dukket opp til nå (jada, er bare få dager siden meldingene, men du har rett, jeg har gått med forventning....) og fordi han ikke heeelt fulgte opp kaffe-invitasjonen min. Han kunne jo sagt at han gjerne kom på kaffe en annen dag. Han sa i det minste noe om når han kommer tilbake, men er redd jeg ikke ser han. Håper høre fra han men tenker at jeg skal prøve legge han vekk. Uansett tusen takk for oppmuntrende og fint svar. Det satt jeg pris på! 😊 Anonymkode: e753c...495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #54 Del Skrevet 11. juni 2018 Nå er det fire virkedager siden jeg fikk mld fra han og han sa at vi sees snart. Seriøst, burde han ikke ha dukket opp om han var interessert? Jeg vet han har det utrolig travelt på jobb og etter jobb er det ikke bare å dukke opp, han vet jeg har barn her. Men vær så snill, kan noen hjelpe meg med hvordan man får noen ut av hodet? Har lest meldingene våre om igjen og om igjen og ser at det Er nok jeg (a) som viser tydeligst og mest interesse. Alle vennlige tips mottas med takk. Og nei jeg tar IKKE kontakt igjen. Utspillet er hans. Ts Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #55 Del Skrevet 11. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nå er det fire virkedager siden jeg fikk mld fra han og han sa at vi sees snart. Seriøst, burde han ikke ha dukket opp om han var interessert? Jeg vet han har det utrolig travelt på jobb og etter jobb er det ikke bare å dukke opp, han vet jeg har barn her. Men vær så snill, kan noen hjelpe meg med hvordan man får noen ut av hodet? Har lest meldingene våre om igjen og om igjen og ser at det Er nok jeg (a) som viser tydeligst og mest interesse. Alle vennlige tips mottas med takk. Og nei jeg tar IKKE kontakt igjen. Utspillet er hans. Ts Anonymkode: e753c...495 Han kunne dessuten fulgt opp og sendt en sms, ikke sant? Ts Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 11. juni 2018 #56 Del Skrevet 11. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Nå er det fire virkedager siden jeg fikk mld fra han og han sa at vi sees snart. Seriøst, burde han ikke ha dukket opp om han var interessert? Jeg vet han har det utrolig travelt på jobb og etter jobb er det ikke bare å dukke opp, han vet jeg har barn her. Men vær så snill, kan noen hjelpe meg med hvordan man får noen ut av hodet? Har lest meldingene våre om igjen og om igjen og ser at det Er nok jeg (a) som viser tydeligst og mest interesse. Alle vennlige tips mottas med takk. Og nei jeg tar IKKE kontakt igjen. Utspillet er hans. Ts Anonymkode: e753c...495 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han kunne dessuten fulgt opp og sendt en sms, ikke sant? Ts Anonymkode: e753c...495 Forstår at du ikke vil være den som tar kontakt nå. Kan det være han har dager fulle av møter som gjør at han ikke kommer fra? Sier seg selv at han ikke kommer når han vet barna dine er kommet hjem. Enten så syns han det er litt "skummelt" å bare dukke opp, eller så er han veldig opptatt foreløpig eller så er han ikke så interessert. Vanskelig å si. Jeg syns du skal vente noen dager til før du trekker slutninger. Håper at han tar kontakt med deg. En sms hadde vært fint, men du avsluttet ikke helt supert forrige gang (smil bare), så kanskje han er usikker? Han var forøvrig også veldig diffus med når dere sees neste gang. Først nøyaktig tidspunkt, deretter når du sier du skal på ferie gjør han det om til "snart". Det er diffust men veldig positivt trossalt. Vent litt og se, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 11. juni 2018 #57 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg tror ikke at han har romantisk interesse, som jeg allerede har påpekt tidligere i tråden. Han er en vennlig fyr som liker å skravle litt. Som påpekt tidliger:e "ses snart" var nok bare pjatt, mer i betydningen "vi ses når vi ses", ikke "jeg løper ned døren din innen 24 timer". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #58 Del Skrevet 15. juni 2018 B hinter til å møtes "privat", mens A virker avvisende på siste svar.. Anonymkode: a7f07...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2018 #59 Del Skrevet 15. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: B hinter til å møtes "privat", mens A virker avvisende på siste svar.. Anonymkode: a7f07...569 Bare lurer....hvordan får du det til at B hinter om å møtes privat? Vet forøvrig at min avslutning var i overkant kjip.... ts Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå