AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Del Skrevet 5. juni 2018 Hei, jeg ønsker et objektivt syn på disse meldingene frem og tilbake, mellom noen jeg kaller "A" og "B". Jeg har selvsagt mine meninger, men blir subjektiv i saken, så vil gjerne høre her. Er det flørt i luften her? Helt dødt? Kun vennskapelig? Fra bare A sin side? Fra bare B sin side eller fra begge? Om jeg er A eller B betyr ikke noe for "analysen", heller ikke hvilket kjønn jeg er. Her er meldingene, ordrett: A: Hei! Prøvde nettopp å ringe deg. Skulle spørre deg om noe i fbm.....(hentyder til A`s yrke). Var det forresten du som var utenfor her og ordnet (.........) i går? (hentyder til A`s yrke) Neste gang du er i området her, må du bli litt lenger, så jeg kan få bedt deg på en kopp kaffe Ha en fin dag videre! B: Hei, så utrolig fint å høre fra deg! Ja jeg var innom en rask tur bare, måtte sjekke xxxxxx. Hvordan har du det? Kommer snart tilbake, for å jobbe med xxxx. Kommer til å være der xx-dato og klokken xxxx. Da får vi ta en prat A: Jeg har det fint nå. Takk for at du spør. Bruker dagene mine på (nevner aktivitet........) Så da var det du som var her, syns jeg kjente igjen bilen. Fint å høre du kommer tilbake, da. Men jeg reiser på ferie den dagen. Spørs om vi ses, men håper det. Ønsker deg fine sommerdager. B: Glad for å høre det går bra med deg. Tenker at vi ses nok heller snart i stedet, da 😄 (sånn stor glise-smiley) A: Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #2 Del Skrevet 5. juni 2018 Både A og B har jo lyst til å treffes i hvert fall Anonymkode: 9bd39...b53 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #3 Del Skrevet 5. juni 2018 Flørt fra B's side i hvert fall. Men synes ikke A ga ordentlig respons på slutten. A kunne svart: " Hadde vært hyggelig, det." Anonymkode: e995f...ec9 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. juni 2018 #4 Del Skrevet 5. juni 2018 Nei, det her er vel en helt vanlig samtale mellom to mennesker. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 5. juni 2018 #5 Del Skrevet 5. juni 2018 (endret) Det virker som om minst en av A og B tror de flørter, men ikke egentlig helt vet hvordan det skal gjøres. Det blir litt for hverdagslig og pjattete. B synes jeg virker hyggelig og omsorgsfull, men bare vennlig når alt kommer til alt. Tipper du er A og kvinne TS, og B er mann. Kanskje i (slutten av) 40-årene, og litte ute av "trening". Endret 5. juni 2018 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 5. juni 2018 #6 Del Skrevet 5. juni 2018 9 minutter siden, visp skrev: Nei, det her er vel en helt vanlig samtale mellom to mennesker. Er det vanlig å informere detaljert om når vedkommende skal være en plass der A og B kan treffes? Tja kanskje, hvis man er nære venner. Er man ikke det, ser jeg på det som "unødvendig informasjon" med mindre det nettopp er flørting og et håp om å ses Og jeg syns forøvrig begge virker ivrige etter å ses. At B på slutten endrer det til at de må ses tidligere, siden A skal reise vekk, syns jeg er uten tvil flørtete Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #7 Del Skrevet 5. juni 2018 Eneste jeg reagerte på var «så utrolig fint å høre fra deg» - den ble jeg nysgjerrig på. Anonymkode: 252d9...0fa 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 5. juni 2018 #8 Del Skrevet 5. juni 2018 Tydelig at A og B vil møtes, men jeg synes det var mer vennskapelig enn flørting. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #9 Del Skrevet 5. juni 2018 Nei, ikke flørt, virker som to gamle venner som ikke har sett hverandre på en stund. Anonymkode: da666...af7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 5. juni 2018 #10 Del Skrevet 5. juni 2018 1 minutt siden, Linn35 skrev: Er det vanlig å informere detaljert om når vedkommende skal være en plass der A og B kan treffes? Tja kanskje, hvis man er nære venner. Er man ikke det, ser jeg på det som "unødvendig informasjon" med mindre det nettopp er flørting og et håp om å ses Og jeg syns forøvrig begge virker ivrige etter å ses. At B på slutten endrer det til at de må ses tidligere, siden A skal reise vekk, syns jeg er uten tvil flørtete Dette kunne være søstre, mor og datter, en type og en dame etc. etc. Man leser det som man vil, med sin egen antagelse. Det er lite bakgrunnsinfo så man kan jo legge alt mulig i det. Jeg synes det høres ut som om ts har sett på meldingene som har foregått mellom partner og en annen og om det er det som er greia høres dette ganske uskyldig ut. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 5. juni 2018 #11 Del Skrevet 5. juni 2018 9 minutter siden, Linn35 said: Er det vanlig å informere detaljert om når vedkommende skal være en plass der A og B kan treffes? Tja kanskje, hvis man er nære venner. Er man ikke det, ser jeg på det som "unødvendig informasjon" med mindre det nettopp er flørting og et håp om å ses Og jeg syns forøvrig begge virker ivrige etter å ses. At B på slutten endrer det til at de må ses tidligere, siden A skal reise vekk, syns jeg er uten tvil flørtete "Tenker at vi ses nok heller snart i stedet, da" er bare en pjattete formulering, og ikke et konkret ønske om å treffes snarlig. Det er mer uforpliktende og overlater ting til tilfeldighetene. Jeg tror ikke B har spesielt stort behov for å møtes, men A har nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #12 Del Skrevet 5. juni 2018 Ts her. Kan legge til at samtalen er mellom mann og kvinne som nylig har møttes. Ikke gamle kjente og jeg er en av dem. Beklager, skulle gitt den infoen i starten. Men det endrer vel lite? Interessant å lese hvordan dere tolker dette. Takk 😊 Ts Anonymkode: e753c...495 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #13 Del Skrevet 5. juni 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Kan legge til at samtalen er mellom mann og kvinne som nylig har møttes. Ikke gamle kjente og jeg er en av dem. Beklager, skulle gitt den infoen i starten. Men det endrer vel lite? Interessant å lese hvordan dere tolker dette. Takk 😊 Ts Anonymkode: e753c...495 Forsøker du å flørte da? Du er interessert? Anonymkode: da666...af7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #14 Del Skrevet 5. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg ønsker et objektivt syn på disse meldingene frem og tilbake, mellom noen jeg kaller "A" og "B". Jeg har selvsagt mine meninger, men blir subjektiv i saken, så vil gjerne høre her. Er det flørt i luften her? Helt dødt? Kun vennskapelig? Fra bare A sin side? Fra bare B sin side eller fra begge? Om jeg er A eller B betyr ikke noe for "analysen", heller ikke hvilket kjønn jeg er. Her er meldingene, ordrett: A: Hei! Prøvde nettopp å ringe deg. Skulle spørre deg om noe i fbm.....(hentyder til A`s yrke). Var det forresten du som var utenfor her og ordnet (.........) i går? (hentyder til A`s yrke) Neste gang du er i området her, må du bli litt lenger, så jeg kan få bedt deg på en kopp kaffe Ha en fin dag videre! B: Hei, så utrolig fint å høre fra deg! Ja jeg var innom en rask tur bare, måtte sjekke xxxxxx. Hvordan har du det? Kommer snart tilbake, for å jobbe med xxxx. Kommer til å være der xx-dato og klokken xxxx. Da får vi ta en prat A: Jeg har det fint nå. Takk for at du spør. Bruker dagene mine på (nevner aktivitet........) Så da var det du som var her, syns jeg kjente igjen bilen. Fint å høre du kommer tilbake, da. Men jeg reiser på ferie den dagen. Spørs om vi ses, men håper det. Ønsker deg fine sommerdager. B: Glad for å høre det går bra med deg. Tenker at vi ses nok heller snart i stedet, da 😄 (sånn stor glise-smiley) A: Anonymkode: e753c...495 Du er A og du er kvinne? Anonymkode: 9bd39...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårstrikk79 Skrevet 5. juni 2018 #15 Del Skrevet 5. juni 2018 Overhodet ikke noe flørt å spore i disse meldingene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lattea Skrevet 5. juni 2018 #16 Del Skrevet 5. juni 2018 Normal samtale vil jeg si 🙂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #17 Del Skrevet 5. juni 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forsøker du å flørte da? Du er interessert? Anonymkode: da666...af7 4 minutter siden, Hårstrikk79 skrev: Overhodet ikke noe flørt å spore i disse meldingene. Ts her. Det har vært et forsøk fra min side på å flørte litt ja. Men er helt ute av trening og ser at flere av dere mener dette overhode ikke er flørt. Hvordan kunne jeg klart flørte mer ? Ser og dere antar jeg er a og kvinne. Det kan jeg ikke bekrefte. Anonymkode: e753c...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #18 Del Skrevet 6. juni 2018 A som gjerne vil få muligheten til å be på en kaffe vil i allefall bli bedre kjent utover det jobbmessige, men virker ikke veldig gira på slutten der allikevel og ser ut til å ta det litt som det kommer og ikke ha noe hastverk. B flørtet litt på sin siste melding om at da ses vi heller snart, men A visste ikke hva å svare siden det er uklart når det skulle vært siden A reiser bort den dagen B kommer neste gang. Anonymkode: 97397...b4c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #19 Del Skrevet 6. juni 2018 Og B var positiv og entusiastisk til å få melding siden B skrev "så utrolig fint å høre fra deg", så det er jo ikke negativt (heller litt overentusiastisk etter min smak men) Anonymkode: 97397...b4c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn35 Skrevet 6. juni 2018 #20 Del Skrevet 6. juni 2018 Jeg syns det er liten tvil om at dere liker hverandre og at det er litt flørt i luften her. Er spent på fortsettelsen. For slik det er nå, vet dere jo faktisk ikke når dere treffes? Høres ut som B har tenkt å dukke opp plutselig!? A kunne godt vært mer entusiast på slutten der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå