AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Hei, kjøpte en TV fra komplett som jeg skal returnere. Den ble sendt til meg hjem på døra, kosta 100kr. Men hvordan skal jeg returnere? Posten? Eller kommer det en kassebil å henter? Anonymkode: 01b41...035
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Du går inn på komplett og ser hvordan du returnerer varer. Anonymkode: f46c9...913 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, kjøpte en TV fra komplett som jeg skal returnere. Den ble sendt til meg hjem på døra, kosta 100kr. Men hvordan skal jeg returnere? Posten? Eller kommer det en kassebil å henter? Anonymkode: 01b41...035 De fleste om ikke alle nettbuyikker ønsker at kunden kontakter dem før de returnerer varer. Har du ikke tenkt tanken at de er smartere å kontakte selger/butikken enn å lage en tråd på et nettsamfunn? Har du lest alle kjøpsbetingelsene? Neppe, der står det nemlig hva du skal gjøre ved retur. Uansett, komplett driver ikke kundebehandling på kvinneguiden. Anonymkode: 8501e...62d 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #4 Skrevet 6. juni 2018 Du tar kontakt med Komplett så forteller de deg nøyaktig hvordan du skal gjennomføre returen. Anonymkode: 50031...660 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå