AnonymBruker Skrevet 5. juni 2018 #1 Skrevet 5. juni 2018 Pusen min er borte og har vært det i snart et år nå. Det var familiekatten, men vi hadde definitivt et helst spesielt forhold. Jeg bodde ikke hjemme da han forsvant (var i militæret), men jeg vet at de hjemme gjorde alt de kunne for å finne ham. Jeg lurer sånn på hva som har skjedd med ham, og jeg savner han noe helt forferdelig. Jeg tenker ofte på ham, og hvis jeg har en litt dårlig dag eller bare savner ham veldig kan jeg godt sitte å gråte lenge. Noen vil nok si at det bare var en katt, men det var ikke det. Jeg var så sinnsykt glad i ham! Jeg vet ikke hvordan jeg skal håndtere det for det gjør så fryktelig vondt. Akkurat nå bare renner tårene og jeg klarer ikke stoppe. Anonymkode: d84c1...c3b
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2018 #2 Skrevet 6. juni 2018 Det er ikke «bare en katt», det er et familiemedlem. Folk som sier at det «bare» er en katt har nok aldri selv opplevd hvor glad man kan bli i «bare» et dyr. Anonymkode: 47bcf...1f8 2
Kontormus Skrevet 6. juni 2018 #3 Skrevet 6. juni 2018 Jeg har chippet mine, og vurderer gps tracker på den som går ute. Det er helt fryktelig når de bare forsvinner og skjønner din fortvilelse godt
Brunhilde Skrevet 7. juni 2018 #4 Skrevet 7. juni 2018 Det er aldri bare en katt, og det er nok ekstra vondt for deg fordi du ikke var hjemme da den forsvant. Jeg hadde en gang en katt som gikk ut døra, snudde seg og så på meg og aldri kom tilbake. Det er mange år siden nå, men jeg savner den fremdeles og lurer på hva som skjedde. Det er ikke så mye jeg kan si for å trøste deg, men en hekseklem kan du få.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2018 #5 Skrevet 7. juni 2018 På 6.6.2018 den 10.16, AnonymBruker skrev: Det er ikke «bare en katt», det er et familiemedlem. Folk som sier at det «bare» er en katt har nok aldri selv opplevd hvor glad man kan bli i «bare» et dyr. Anonymkode: 47bcf...1f8 Det er sant, men jeg føler liksom ikke at jeg kan sørge. I alle fall ikke så lenge etter. ❤️ På 6.6.2018 den 11.43, Kontormus skrev: Jeg har chippet mine, og vurderer gps tracker på den som går ute. Det er helt fryktelig når de bare forsvinner og skjønner din fortvilelse godt Han var også chippet, men jeg er fra et lite sted og alle visste hvor han hørte til hvis de skulle finne ham. ❤️ 12 timer siden, Brunhilde skrev: Det er aldri bare en katt, og det er nok ekstra vondt for deg fordi du ikke var hjemme da den forsvant. Jeg hadde en gang en katt som gikk ut døra, snudde seg og så på meg og aldri kom tilbake. Det er mange år siden nå, men jeg savner den fremdeles og lurer på hva som skjedde. Det er ikke så mye jeg kan si for å trøste deg, men en hekseklem kan du få. ❤️ Vi hadde en annen katt da jeg var liten, og hun gjorde noe ala det somme som du beskriver. Men hun var gammel og mamma sa at hun følte på seg at det var siste gang hun så henne. Jeg trur hun var 15-16 år. Pusen min som forsvant var vel bare 5-6 år gammel. Anonymkode: d84c1...c3b
wintergirl Skrevet 7. juni 2018 #6 Skrevet 7. juni 2018 Det er ingen dyr som "bare er" Mange blir utrolig knyttet til sine dyr og gjør omtrent hva som helst for dem. Foreldrene mine har hatt et par katter utenfor huset sitt en stund. De ringte dyrevernet da de ble værende selv på kalde dager, gav dem mat og lot dem komme inn så de ikke skulle fryse. Dyrevernet fant faktisk eierene til den ene. Da hadde katten deres vært borte i mange måneder. De bodde faktisk et stykke unna oss også, så den katten har virkelig gått seg en tur. Håper det samme for din pus. Har også opplevd katter som har forsvunnet. Utrolig vondt. Blir så glade i dem ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå